Content
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS
8.1/10

BTE Nederland B.V.

Merit Media kunnen wij omschrijven als: professioneel, snel, alert en hulpvaardig. Wij zijn blij met de samenwerking.

Samenwerking

Design CMS/TINS kan wat moderner gemaakt worden

Reactie Merit Media:

Beste Maartje, Heel erg bedankt voor de mooie woorden. Ook wij zijn erg blij met de samenwerking!

Prima, heldere en snelle communicatie

communicatie

Gemeente Amersfoort

Zeer goede service en korte lijnen!

Snel, flexibel en goede bereikbaarheid

Tandartspraktijk Gripkeshof

Merit Media is een professioneel bedrijf met een topservice voor onze Narrowcasting service.

Service, bereikbaarheid en communicatie

Reactie Merit Media:

Dennis, bedankt voor je mooie review! Veel plezier met jullie narrowcastingsysteem.

Party Vlaai Waalwijk

Dennis heeft vanaf 1e contact tot oplevering en nazorg zijn afspraken meer dan nagekomen. Ik zou hem en merit media aanbevelen.

Betaalbaar, afspraken nakomen en meedenken met klant.

Geen.

AZRR

Ik heb een zeer positieve ervaring. Denkt op een prettige en zeer constructieve wijze mee. Snelle en goede respons op vragen en voorstellen.

Benaderbaarheid, snelle en goede respons op vragen en voorstellen.

geen.

Erg prettig

toegankelijk voor iedereen

snellere koppeling naar het scherm

Reactie Merit Media:

Hartelijk dank voor deze mooie feedback.

BAM Industrie

De samenwerking met Merit Media loopt zeer fijn. Ze denken pro-actief mee en zijn zeer behulpzaam.

Actief meekijken met wat wij op de schermen zetten én het vullen van de BAM Bibliotheek

Een makkelijkere manier van facturatie vinden. Bij grote bedrijven als BAM is het soms lastig om met elkaar tot een goede manier te komen en hier zijn wij beide veel tijd aan kwijt.

Reactie Merit Media:

Heel erg bedankt voor deze lovende woorden! Ik hoop dat we uiteindelijk tot een goede oplossing voor de facturatie zijn gekomen samen.

Gemma van den Essenburg

Er zijn weinig bedrijven die de beloftes die ze gedaan hebben in de eerste ontmoeting geheel waar maken. Merrit Media is bij ons intern het voorbeeld geworden van hoe het zou moeten!

Een uitstekende service.

Het CMS blijven verbeteren n.a.v. de klantwensen. Hoe meer gebruiksgemak, hoe blijer wij worden!
Content in de bibliotheek vaker vernieuwen.

Beste Gemma,
We zouden er bijna van gaan blozen! Heel erg bedankt voor deze prachtige review. We zijn heel blij dat we jullie van dienst mogen zijn!

Flowershop Goes

Goede ervaring

Prettig contact erg behulpzaam en altijd bezig met vernieuwing

nee

Reactie Merit Media:

Hartelijk dank voor deze mooie score. We werken met veel plezier met je samen.