Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

Scalda Groen College

Na eerdere ervaring in mijn vorige functie als marketingmanager, wederom een beroep gedaan op de specialisten van Merit Media. Als docent en marketingmanager verbonden aan Scalda Groen College,... Na eerdere ervaring in mijn vorige functie als marketingmanager, wederom een beroep gedaan op de specialisten van Merit Media. Als docent en marketingmanager verbonden aan Scalda Groen College, maken wij nu gebruik van verschillende systemen binnen onze organisatie. De samenwerking ervaar ik als zeer aangenaam. Betrokkenheid, het juiste advies en snelheid van reageren verdienen een dik compliment. De content in de huisstijl van Scalda is snel en goed gerealiseerd en draagt bij aan onze communicatie. Sinds de narrowcasting aanwezig is, ontvangen we veel positieve reacties van studenten, docenten en bezoekers. Daarbij is het een prima communicatiemiddel om de verbinding tussen onze diversen opleidingen te realiseren. Kortom, Scalda Groen College werkt met veel tevredenheid met de narrowcasting van Merit Media.

Betrokkenheid, deskundigheid, snelheid

Even eenmalig een plugin draaien (in het CMS aanwezig) om de animatie te kunnen bewerken.

Jeugdbescherming Brabant

Fijne partij, gaan net dat stapje verder voor je organisatie!

Houden contact, bekijken wat ze voor je kunnen betekenen. Ontzorgen.

Niet echt, maar als ik dan toch iets moet noemen: misschien iets meer keuzes uit de standaard animaties bij feestdagen etc?

Gezondheidscentrum Kloosterveen

Vriendelijk, behulpzaam

behulpzaam

voor mij niet makkelijk om presentatie te maken, ik moet

Sportcentrum Coach

Vanaf verkoopgesprek tot heden zeer goed! Al mijn vragen zijn en worden beantwoord, een zeer meedenkend bedrijf!

Contact vanuit accountmanager

Meer mogelijkheden mbt vormgeving, al is dit in een cms een uitdaging ;-)

BRB International

Wij zijn erg tevreden over de service die merit media geleverd heeft bij de implementatie van Narrow Casting; flexibel, dienstverlenend en snel

De tool die we gekocht hebben werkt zoals ook gepresenteerd. Dus tevreden over het product maar zeker ook de service en de prettige contacten

Cick Geers / mrs.friday

De samenwerking met Merit Media verloopt als trein; ze doen meer dan je verwacht! Het meedenken houdt niet op na ontwerp en oplevering. Merit Media blijft betrokken! Erg prettig!

Meedenken, oplossingsgericht, betrokkenheid en professionaliteit

Reactie Merit Media:

Heel erg bedankt voor de mooie review Cick!

Job van Boven GGD Zeeland

Heel positief zeer goede service

gebruiksvriendelijk en zeer kundige medewerkers

misschien online scholing hoe om te gaan met systeem

Reactie Merit Media:

Bedankt Job! In het CMS kun je youtube tutorials vinden over het systeem, mocht je hier naar op zoek zijn. Uiteraard zijn we ook altijd bereikbaar voor eventuele vragen!

Elvire Verpoorte

Alert op storingen, meedenkend en oplossingsgericht

Update van het cms systeem

Lorianne Mutsaers / Technische Unie

Prima samenwerking, blij met hun expertise, advies en ondersteuning. Denken goed mee met ons!

Bereikbaarheid, snelheid van het systeem. Ook het aanbieden van content om eventueel in te spelen op actualiteit.

nvt

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie woorden Lorianne!

BTE Nederland B.V.

Merit Media kunnen wij omschrijven als: professioneel, snel, alert en hulpvaardig. Wij zijn blij met de samenwerking.

Samenwerking

Design CMS/TINS kan wat moderner gemaakt worden

Reactie Merit Media:

Beste Maartje, Heel erg bedankt voor de mooie woorden. Ook wij zijn erg blij met de samenwerking!