Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

Livit Orthopedie

Merit media is een professioneel bedrijf, voldoende expertise en servicegericht

Behulpzaamheid en goed bereikbaar

nee op dit moment niet

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling!

AZRR

Merit Media denkt bijzonder goed met de klant mee. Komt waar mogelijk met oplossingen en voorstellen.
Steekt veel tijd en energie in de klant. Persoonlijke aandacht is een waardevol goed van Merit Media.

Klantvriendelijkheid en reactie snelheid.
De klant staat centraal en wordt op een prettige wijze actief benaderd .

Geen.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Manon Vogels

Wij zijn erg tevreden over Merit Media. Zeer fijne communicatie!

Zitten overal snel op. Geweldige en zeer prettige communicatie! Als ze opmerken dat er een presentatie een matige kwaliteit heeft of iets dergelijks dan trekken ze hiervoor aan de bel en geven ze... Zitten overal snel op. Geweldige en zeer prettige communicatie! Als ze opmerken dat er een presentatie een matige kwaliteit heeft of iets dergelijks dan trekken ze hiervoor aan de bel en geven ze tips of feedback om de presentatie krachtiger te maken.
Als er vragen of onduidelijkheden zijn, dan willen ze je echt overal mee helpen. Ik vind het echt geweldig hoe er gecommuniceerd wordt. Erg prettig!

De templates zijn ontzettend leuk, alleen soms mis je het om bijvoorbeeld een kleine wijziging door te zetten. Als je wellicht zelf kunt selecteren of kunt aangeven waar een afbeelding of tekst kan... De templates zijn ontzettend leuk, alleen soms mis je het om bijvoorbeeld een kleine wijziging door te zetten. Als je wellicht zelf kunt selecteren of kunt aangeven waar een afbeelding of tekst kan komen zou het nòg veel fijner werken! Ik denk dat jullie hiermee nog meer fans zouden maken.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de lovende woorden. We zullen ons uiteraard ons beste beentje blijven voorzetten om van jullie narrowcasting kanalen een succes te maken!

Omgevingsdienst Rivierenland

Het contact met MeritMedia verloopt altijd vlot en vriendelijk. Precies wat je van een dienstverlener wilt. Van directeur tot monteur; ze hebben oog voor de klant en verlenen hun diensten met een... Het contact met MeritMedia verloopt altijd vlot en vriendelijk. Precies wat je van een dienstverlener wilt. Van directeur tot monteur; ze hebben oog voor de klant en verlenen hun diensten met een glimlach. Top!

CMS-systeem werkt super eenvoudig.
Merit Media heeft ook oog voor de kleine klant

De voorgeprogrammeerde slides (m.n. steden en (berg)landschappen) zijn soms overduidelijk uit het buitenland. Liever wat meer Hollands beeld.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling! We gaan ons best doen om meer Hollandse beelden in het systeem te zetten, mocht je zelf geschikte bronnen hebben horen we het uiteraard graag!

Huisartsengroep eureka

Systeem was op het begin erg wennen om mee te werken, maar door de communicatie met de medewerker van merit media kwamen we er steeds weer uit. Inmiddels zijn we gewend aan het werken met merit... Systeem was op het begin erg wennen om mee te werken, maar door de communicatie met de medewerker van merit media kwamen we er steeds weer uit. Inmiddels zijn we gewend aan het werken met merit media, dankzij de goede communicatie onderling

Duidelijke en klantvriendelijk personeel om mee te werken/ vragen te stellen

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de feedback. Goed om te horen dat jullie steeds beter uit de voeten kunnen met het systeem en men in de wachtkamer van de praktijk snel en efficiënt op de hoogte gehouden kan worden van... Bedankt voor de feedback. Goed om te horen dat jullie steeds beter uit de voeten kunnen met het systeem en men in de wachtkamer van de praktijk snel en efficiënt op de hoogte gehouden kan worden van het laatste nieuws.

De la Salle, Baarle-Nassau

Wij zijn zeer tevreden! Ook de dienstverlening van Merit Media is super. Klantgericht en altijd snel een oplossing vinden bij vragen of problemen. Het systeem zelf ziet er professioneel uit en is... Wij zijn zeer tevreden! Ook de dienstverlening van Merit Media is super. Klantgericht en altijd snel een oplossing vinden bij vragen of problemen. Het systeem zelf ziet er professioneel uit en is makkelijk te bedienen met vele mogelijkheden.

Klantgerichtheid, snelle oplossingen, bedieningsgemak

Op dit moment geen.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

de gele raaf

Positief

Reactie snelheid

?

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling!

Regus

Onze ervaring met Merit Media is zeer positief. De producten en diensten bevallen ons zeer goed.
Ze zijn altijd erg klantvriendelijk en zijn altijd bereid om ons te helpen!

Klantviendelijkheid
Servicegericht

Geen tips of verbeterpunten te vermelden

Reactie Merit Media:

Dank voor deze mooie beoordeling!

automotions

Goed contact

snel schakelen

nee

Bedankt!

tanteLouise

We hebben goede ervaringen met Merit Media. Ze denken erg goed mee en zijn makkelijk te bereiken. Ook worden we goed op de hoogte gehouden van alle nieuwe templates, die erg leuk zijn!

Merit Media is erg klantvriendelijk. Als er een vraag is krijgen we meestal direct een reactie en het is fijn om altijd met dezelfde persoon contact te hebben. Hierdoor is de drempel laag om vragen... Merit Media is erg klantvriendelijk. Als er een vraag is krijgen we meestal direct een reactie en het is fijn om altijd met dezelfde persoon contact te hebben. Hierdoor is de drempel laag om vragen te stellen.

Bij sommige 'Roll your own' templates zou het fijn zijn als er iets meer aanpassingsmogelijkheden zijn. Denk aan het aanpassen van de achtergrond of andere afbeeldingen die 'vast' staan.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling, we nemen de verbeterpunten ter hand.