Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

De la Salle, Stefan Wezenbeek

Onze ervaringen zijn gewoonweg super. Merit Media is klantvriendelijk en altijd bereid om een probleem snel op te lossen. Daarnaast denken ze mee en bieden ze goede oplossingen voor problemen en... Onze ervaringen zijn gewoonweg super. Merit Media is klantvriendelijk en altijd bereid om een probleem snel op te lossen. Daarnaast denken ze mee en bieden ze goede oplossingen voor problemen en vragen.

Klantvriendelijkheid. Snelle probleemoplossingen.

Tip: ga zo door!!!!

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Frans Jansen gemeente Utrecht

Personeel is zeer behulpzaam en accuraat.

Zodra je iets niet juist heb gedaan en of als het beter kan, wordt er meteen contact met je opgenomen en krijg je een duidelijke uitleg hoe het beter kan.

Nee absoluut niet.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Jansen Hoveniers

De juiste advisering en daarbij het mee denken in onze eigen unieke situatie en wensen hebben wij als zeer aangenaam ervaren. Na realisatie blijft service en begeleiding gelijk aan het verwachte... De juiste advisering en daarbij het mee denken in onze eigen unieke situatie en wensen hebben wij als zeer aangenaam ervaren. Na realisatie blijft service en begeleiding gelijk aan het verwachte niveau.

Professioneel, en men weet waarover men spreekt. Men geeft vooraf duidelijk aan waar men voor staat en wat men nastreeft. Dit heeft mede bepaald dat Merit Media en Jansen Hoveniers prima met elkaar... Professioneel, en men weet waarover men spreekt. Men geeft vooraf duidelijk aan waar men voor staat en wat men nastreeft. Dit heeft mede bepaald dat Merit Media en Jansen Hoveniers prima met elkaar kunnen samenwerken.

Binnen 1 speellijst een mogelijkheid in bouwen om berichten welke in de toekomst zijn gepland, bv van een zachtere kleur te voorzien. Nu is een speellijst met veel vooruit geplande berichten... Binnen 1 speellijst een mogelijkheid in bouwen om berichten welke in de toekomst zijn gepland, bv van een zachtere kleur te voorzien. Nu is een speellijst met veel vooruit geplande berichten onoverzichtelijk in combinatie met de actuele berichten.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Zoals we inmiddels besproken hebben gaan we aan de slag met jouw feedback. Dank voor de kritische feedback!

Inovum

Zeer prettig

Altijd meedenken

Van afstand de feed kunnen bekijken

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling. Wat betreft de verbeterpunten; zoals we al besproken hebben zijn we de mogelijkheden aan het onderzoeken.

Judith Roverts

Prima service, altijd vriendelijk via mail en telefoon.

Er wordt altijd heel prettig met je meegedacht.

HealthclubNU

Erg fijne samenwerking.
Houden alles goed in de gaten.
Zeer behulpzaam

Professioneel
Behulpzaam
Transparant/betrouwbaar
Makkelijk systeem

Wellicht de mogelijkheid bieden om te kiezen tussen 2 templates te laten ontwikkelen ipv bijvoorbeeld een weerbericht in
eigen stijl.

Jammer dat sommige...
eigen stijl.

Jammer dat sommige tekstvakken/afbeeldingen (logo) niet wat groter kunnen worden gemaakt. Bij ons kwam het logo er bij de standaard templates er niet mooi uit.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de positieve beoordeling! We bieden vrijwel altijd een basis content-pakket aan, zodat je een divers aanbod hebt aan eigen huisstijl-items. Indien dit twee informatie-templates moeten... Bedankt voor de positieve beoordeling! We bieden vrijwel altijd een basis content-pakket aan, zodat je een divers aanbod hebt aan eigen huisstijl-items. Indien dit twee informatie-templates moeten zijn i.p.v. een weerbericht, is dit uiteraard mogelijk. Heb je dit aangegeven? Indien er nog iets voor jullie gemaakt moet worden, horen we het graag!

Bosselaar & Strengers Advocaten

Merit Media heeft voor ons de roling forecast ingericht, zowel de presentatie voor intern gebruik als die bestemd voor onze relaties.

Laagdrempeligheid en hulpvaardigheid van de medewerkers.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Huisartsenpraktijk Dolium

Zeer goed! zeer klantvriendelijk

snelheid van probleem oplossen

nvt

Damen Drukkers, Marina van der Wal

Zeer positief.

Perfecte backup bij vragen etc.

Vaste templates zijn soms wat oubollig.

Vernieuwing/refreshment zou fijn zijn.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling Marina. We gaan ons best doen om ons aanbod aan vaste templates verder uit te breiden!

BghU

Fijne samenwerking, goede adviezen en suggesties. Problemen worden snel opgepakt.

De snelle en goede samenwerking

Meer pagina's die persoonlijk gemaakt kunnen worden