Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

Van Gelder

Bij vragen of problemen is er altijd snel een reactie en ze denken mee voor een oplossing.

Goede relatiemanagement. Bellen regelmatig op of er nog problemen of andere dingen spelen.

Sommige slides mogen iets dynamischer. Soms kan het lijken alsof er een PowerPoint presentatie draait. De laatste tijd wordt dit al goed opgepakt door het nieuws in 60 seconden van NU.nl toe te... Sommige slides mogen iets dynamischer. Soms kan het lijken alsof er een PowerPoint presentatie draait. De laatste tijd wordt dit al goed opgepakt door het nieuws in 60 seconden van NU.nl toe te voegen en bijvoorbeeld een animatie te laten zien van het parcours van de Tour de France.

Kia

Goede service, oplettend en up to date.

oplettend, snelle service.

Soms is het omslachtig om feed te maken.

2 Sisters Storteboom BV

Merit is een zeer klantgericht bedrijf, met grote flexibiliteit

Eenvoudig concept, flinke ondersteuning

Erg veel fomule 1

Niels Kervel/Retail Synergie

Wij gebruiken dit systeem binnen de Welcom formule. het beheren hiervan gaat via het hoofdkantoor van Welcom. Het is makkelijk in gebruik, downtime bestaat hier niet en de support die ze leveren is... Wij gebruiken dit systeem binnen de Welcom formule. het beheren hiervan gaat via het hoofdkantoor van Welcom. Het is makkelijk in gebruik, downtime bestaat hier niet en de support die ze leveren is uitstekend!

Ziet dat er wat mis is met een lokaal systeem voordat de ondernemer het ziet.

Het Roll your own mag wel wat uitgebreider met tools om statische foto's spannender te maken

Driscoll's of Europe

Merit Media is een gedegen bedrijf met kennis van zaken. De mogelijkheid om custom-made templates te laten maken, spreekt mij met name aan.

- De ontwikkeling van eigen templates
- De gebruiksvriendelijkheid van het systeem
- Het feit dat meerdere schermen vanuit één systeem bediend kunnen worden

- Tips vanuit Merit Media zijn altijd welkom, maar ik vind het minder prettig als bepaalde templates/slides door Merit Media worden aangepast zonder dit vooraf te overleggen.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling! Zoals we inmiddels besproken hebben ging het uiteindelijk niet over de content die we aanpassen, maar over de tijdsduur van de presentaties. We zullen nooit ongevraagd... Bedankt voor de beoordeling! Zoals we inmiddels besproken hebben ging het uiteindelijk niet over de content die we aanpassen, maar over de tijdsduur van de presentaties. We zullen nooit ongevraagd content aanpassen, met betrekking tot de tijdsduur zullen we je in de toekomst verwittigen aangezien je zelf aangegeven hebt dit op prijs te stellen.

DeKinderkliniek

Fijn, snelle en goede service. Altijd ondersteuning vanaf afstand. Prettig om mee samen te werken.

Direct contact, zodra Merit ziet dat je in de CMS bezig bent en iets niet begrijpt is de hulp er direct. Communicatie is duidelijk en fijn.

Ga vooral zo door! Wij zijn blij met jullie :)

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Anita Portanje / Restauratiefonds

Prima service!

persoonlijk contact met Leslie :-)

Zou nog wel wat meer dingen in de bibliotheek willen zien. Veel animaties en films zijn voor ons niet geschikt (filmtrailers, moodclips etc). Misschien wat meer algemene 'informatieve templates'.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling! We zijn bezig om het aanbod aan templates verder uit te breiden, daar hoor je snel meer over.

Jessica Suijkerbuijk

Wij maken nog niet zo heel lang gebruik van jullie diensten maar tot nu toe zijn wij erg positief.

Heel betrokken, meedenkend

Irma van der Baan/Heli-One Netherlands BV

Uitstekend

Deskundigheid en klantvriendelijkheid

nee

BAM Materieel bv

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Wij hebben tussendoor een jaar een ander systeem gebruikt, maar dat beviel helemaal niet en daarom zij wij weer teruggegaan naar Merit Media. Wij zijn nog steeds... Mijn ervaringen zijn zeer positief. Wij hebben tussendoor een jaar een ander systeem gebruikt, maar dat beviel helemaal niet en daarom zij wij weer teruggegaan naar Merit Media. Wij zijn nog steeds zeer tevreden.

Zeer hoog serviceniveau, altijd bereid om te helpen, reageren snel als er een speler uitgevallen is. Komen met tips hoe presentaties beter of eenvoudidiger te maken zijn.

Nee.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling!