Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

DC Klinieken

Uitstekende service met een goed product

Begeleiding

Nóg meer leuke filmpjes en lokale nieuwsstreams beschikbaar stellen

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling Pim! Uiteraard zijn we altijd druk bezig met nieuwe content. Ideeën van harte welkom!

Pieter van den Bos / Turien & Co. Assuradeuren

Wij werken nu een aantal maanden met Merit Media en onze ervaringen zijn zeer positief te noemen.

Ze zijn pro-actief, denken mee en zijn oplossingsgericht. Prima dus !

Nee, op dit moment zeker niet. Ga zo door.

Reactie Merit Media:

Dank Pieter, voor de mooie review.

Rob van Zeeland / Bam Infra Rail bv

Goede samenwerking en contact. Altijd bereid om te helpen en advies te geven daar waar nodig. Het system is goed, simpel en overzichtelijk . ook zeer pro-actief

altijd bereid om te helpen
goede adviezen
Pro-actief
Zeer prettig in de contacten

FysioFit Sprundel

Prima! De website geeft een mooie indruk van de aangeboden diensten, en door het bekijken van het portfolio krijg je een goed idee wat er zoal mogelijk is. Het adviseringsgesprek met dhr. Coremans... Prima! De website geeft een mooie indruk van de aangeboden diensten, en door het bekijken van het portfolio krijg je een goed idee wat er zoal mogelijk is. Het adviseringsgesprek met dhr. Coremans op de locatie van Merit Media heeft ons uiteindelijk over de streep getrokken.

- Het werkt (tot nu toe) zonder uitzondering, altijd.
- Bij het wegvallen van de internetverbinding, is er door een offline-modus de mogelijkheid om de presentatie door te laten gaan.
-...
- Het werkt (tot nu toe) zonder uitzondering, altijd.
- Er kijkt altijd iemand met je mee. I.g.v. een niet zo handige/onjuiste aanpassing aan de content, krijg je hier snel feedback op.

- Het integreren van de widget van Mediquest (patiënttevredenheidsscore) voor (toekomstige) fysiopraktijken.

Haarvisie

Overzichtelijke website, goed en snelle service.

Snelle service!

MediaTrend B.V.

Mijn persoonlijke ervaringen met Merit Media zijn erg goed, het contact is altijd vlot en vriendelijk. Maar qua opties in de narrowcasting zie ik zakelijk gezien graag wat meer opties. Het is een... Mijn persoonlijke ervaringen met Merit Media zijn erg goed, het contact is altijd vlot en vriendelijk. Maar qua opties in de narrowcasting zie ik zakelijk gezien graag wat meer opties. Het is een gesloten systeem, dus je bent als bedrijf erg afhankelijk van de bestaande templates. Wellicht hebben wij erg specifieke eisen, maar graag zou ik wat meer informatie/inspiratie krijgen voor het zelf bouwen van templates en begeleiding bij het invullen van de behoeftes van de klant.

Ik vond de klantcase op de website erg tof, leuk om je bedrijf als case terug te zien. Alleen had graag nog een Twitter mention gehad met de case, altijd leuk om te delen.

Goede communicatie, goede hardware, duidelijke afspraken en erg behulpzaam. Oftewel erg tevreden over de dienstverlening en over de mensen met wie ik contact heb gehad.

Even een kleine sidenote voor ik verbeterpunten en tips geef, het is niet persoonlijk en puur om te helpen. Dit aangezien we in de basis erg tevreden zijn.

- Vinkje wachtwoord wijzigen...

- Vinkje wachtwoord wijzigen bij inloggen is irritant, is meestal optie om wachtwoord te onthouden.
- Inlog page / CMS oogt wat oudbollig. Niet extreem responsive (niet heel belangrijk voor ons)
- De pageflow / UI voelt soms erg onlogisch. Veel informatie verspreid over pages, geen logische pageflow
- Wat meer uitdagende/frisse templates qua design (bijvoorbeeld verjaardagen, weinig goede keus naar mijn mening)
- Meer templates voor zakelijke toepassingen
- Meer informatie/inspiratie krijgen voor het zelf bouwen van templates en begeleiding bij het invullen van de specifieke behoeftes (eerder opgenoemd)
- Templates editen is soms omslachtig: lastig te zien welk element je moet pakken/editen. Ook opslaan is soms vreemd met eerst afbeelding genereren.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de opbouwende feedback! We hebben het hier inhoudelijk inmiddels persoonlijk over gehad, nogmaals dank daarvoor. We zullen de punten die je aandraagt zeker nader gaan onderzoeken en... Bedankt voor de opbouwende feedback! We hebben het hier inhoudelijk inmiddels persoonlijk over gehad, nogmaals dank daarvoor. We zullen de punten die je aandraagt zeker nader gaan onderzoeken en kijken of we hier rekening mee kunnen houden in onze productontwikkeling.

Bas Logistics

Tot dusver goed, snelle response, vriendelijk, goede support.

snelle response, goede support

Ik heb erg moeten wennen aan de opmaak van de emails. Door de lichtgrijze tekstkleur, lijkt het vaak een nieuwsbrief (of spam), terwijl het dat niet altijd is

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de beoordeling! De grijze lettertype-kleur in onze e-mails komt overeen met onze huisstijlkleur, dat klopt. Gelukkig weet je nu inmiddels dat dit geen spam is, maar een persoonlijk... Bedankt voor de beoordeling! De grijze lettertype-kleur in onze e-mails komt overeen met onze huisstijlkleur, dat klopt. Gelukkig weet je nu inmiddels dat dit geen spam is, maar een persoonlijk bericht waarin we jou graag informeren! :-)

trefpunt

Snelle service. Goede uitleg over producten

snelheid,

Bedankt voor de beoordeling!

Karin Bleue (saturn petcare bv)

Heel prettig, als ik een vraag heb stuur ik mijn contactpersoon Leslie een mailtje en daarop krijg ik altijd heel snel reactie, soms worden wij gebeld vanuit Merit Media, als zij iets vreemds tegen... Heel prettig, als ik een vraag heb stuur ik mijn contactpersoon Leslie een mailtje en daarop krijg ik altijd heel snel reactie, soms worden wij gebeld vanuit Merit Media, als zij iets vreemds tegen komen wat wij geplaatst hebben, dat die afbeelding niet mooi wordt weer gegeven, vaak komen zij dan met tips hoe het beter kan.

Dat ze snel reageren op vragen van onze kant.

AmbulanceZorg Rotterdam-Rijnmond

Ik heb goede ervaring met Merit Media. Denken goed met de organisatie mee en zorgen ook voor de herinnering om het systeem daadwerkelijk te gebruiken. Persoonlijk contact. Fijne collega's om contact... Ik heb goede ervaring met Merit Media. Denken goed met de organisatie mee en zorgen ook voor de herinnering om het systeem daadwerkelijk te gebruiken. Persoonlijk contact. Fijne collega's om contact mee te hebben. Denken goed met de klant mee.

Persoonlijk contact
Meedenken
Creatief

Misschien kan het cms systeem nog iets makkelijker zijn in gebruik.