Content
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

Flowershop Goes

Goede ervaring

Prettig contact erg behulpzaam en altijd bezig met vernieuwing

nee

Reactie Merit Media:

Hartelijk dank voor deze mooie score. We werken met veel plezier met je samen.

TAQA

Wij zijn sinds april 2019 klant bij Merit Media. De samenwerking verloopt heel prettig: account manager is altijd snel bereikbaar en zeer service gericht. Het TINS systeem is makkelijk te begrijpen.... Wij zijn sinds april 2019 klant bij Merit Media. De samenwerking verloopt heel prettig: account manager is altijd snel bereikbaar en zeer service gericht. Het TINS systeem is makkelijk te begrijpen. In het acquisitietraject onderscheidde Merit Media zich van andere aanbieders door een beter advies over onze behoefte te geven.

Blijvende betrokkenheid bij de klant. Meedenken met de klant. Mogelijkheid om te ondersteunen in tijden van verlof of ziekte bij de klant.

Persoonlijk vind ik de content die door Merit media wordt ontwikkeld en aangeboden minder geschikt voor een grotere corporate klant die vast zit aan een eigen huisstijl. De content vind ik daarvoor... Persoonlijk vind ik de content die door Merit media wordt ontwikkeld en aangeboden minder geschikt voor een grotere corporate klant die vast zit aan een eigen huisstijl. De content vind ik daarvoor niet zakelijk genoeg. In ons geval maken we er daarom nagenoeg geen gebruik van. Zie ook vraag over content

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie feedback! We zullen contact met je opnemen over algemene content.

Breda Aviation

Wij zijn erg tevreden met Merit Media. Momenteel is Marijke Doeve onze contactpersoon, zij houdt ons van alles op de hoogte. Marijke had voor ons de zomer template aangepast met het logo van ons... Wij zijn erg tevreden met Merit Media. Momenteel is Marijke Doeve onze contactpersoon, zij houdt ons van alles op de hoogte. Marijke had voor ons de zomer template aangepast met het logo van ons bedrijf op de vliegtuigen.

Fijn contact, goede service, altijd bereikbaar, proberen je zo goed en snel mogelijk te helpen

Ik kreeg van een van onze klanten te horen dat ons scherm zo leuk was. Toen hij op de website van Merit Media keek, vond hij deze tegenvallen. Er staat veel tekst op en is 'saai' vergeleken met de... Ik kreeg van een van onze klanten te horen dat ons scherm zo leuk was. Toen hij op de website van Merit Media keek, vond hij deze tegenvallen. Er staat veel tekst op en is 'saai' vergeleken met de presentaties op ons scherm.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie review! We proberen op de website zoveel mogelijk uitleg te geven over narrowcasting en ons systeem. Gelukkig vond hij de content op de schermen niet saai!

bakkerij paul claassen

positief
alle afspraken nagekomen
prettige contactpersoon
bedrijf is goed bereikbaar/ de contactpersoon

zie 1e vraag

ga zo door , geen directe verbetertips

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie review!

Zorgplein Heer

Goede service

Afwisseling, inspelen op acutaliteit, gebruikersvriendelijk

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de review en lovende sterke punten!

Susan Schoone

Marijke heeft ons super geholpen. Zeer professioneel en goed meegedacht.

Persoonlijke aandacht en meedenken. Maatwerk.

Vrij prijzig

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie review!

CCS

De medewerkers van Merit Media reageren vlot en goed. De oplossingen die zij leveren zijn gebruiksvriendelijk.

Snel reactie, gebruiksvriendelijkheid

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie woorden en de review!

gemeente Smallingerland

Wij maken sinds eind 2018 gebruik van de Lichtkrant. De uitleg van Dennis was prima. programma is gebruikersvriendelijk en de ondersteuning heel goed.

De manier waarop wij het gebruiken voldoet heel goed. Besef dat wij nog niet helemaal de diepte in zijn gegaan. Voor nu is het een prachtig middel om te communiceren. Fijn is ook dat er 1... De manier waarop wij het gebruiken voldoet heel goed. Besef dat wij nog niet helemaal de diepte in zijn gegaan. Voor nu is het een prachtig middel om te communiceren. Fijn is ook dat er 1 aanspreekpunt (Dennis) is voor ons. Duidelijke lijnen waardoor je geen drempel ondervindt om hulp te zoeken.

Als we wat meer gebruik maken van alle mogelijkheden komt er vast iets boven. Op dit moment nog niet

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie review. Mocht u later toch verbeterpunten tegenkomen horen we het graag!

BAM Bouw en Techniek -Regio Noordwest

Merit Media heeft in ons pand op 10 schermen Narrow Casting verzorgd.

Ze onderscheiden zich van ander Ncast bedrijven door zeer goede hardware, goede ondersteuning, altijd bereikbaar en hulp op alle fronten, of het nu gaat om maken van diverse templates, een workshop... Ze onderscheiden zich van ander Ncast bedrijven door zeer goede hardware, goede ondersteuning, altijd bereikbaar en hulp op alle fronten, of het nu gaat om maken van diverse templates, een workshop en tips geven of nog even een taalfout uit je template halen, ze doen het allemaal.

Geen tips, ze doen het al heel goed.

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de lovende woorden! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze dienstverlening!

DC Klinieken

Uitstekende service met een goed product

Begeleiding

Nóg meer leuke filmpjes en lokale nieuwsstreams beschikbaar stellen

Reactie Merit Media:

Bedankt voor de mooie beoordeling Pim! Uiteraard zijn we altijd druk bezig met nieuwe content. Ideeën van harte welkom!