Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Dwars

In 2021 hebben we via Meride de uitvaart van onze vader geregeld. Dit beviel ons zo goed dat we in 2023 meteen weer contact gezocht hebben over de uitvaart van onze moeder. We kregen dezelfde... In 2021 hebben we via Meride de uitvaart van onze vader geregeld. Dit beviel ons zo goed dat we in 2023 meteen weer contact gezocht hebben over de uitvaart van onze moeder. We kregen dezelfde contactpersoon (Majette) en alles werd opnieuw snel en perfect geregeld. Tijdens de uitvaart moesten er een paar kleine zaken bijgestuurd worden en dat verliep flexibel, waardig en professioneel. Samenvattend: opnieuw een uitstekende ervaring met Meride!

Nee.

Berisha

Prima geregeld

Vrijenhoek

Super contact

Monique Bouw (dochter Wouter Petersen 28-11-‘23

Mijn ervaring was zeer prettig. Arie is een fijne man om erbij te hebben. Hij heeft alles keurig met ons verzorgd. 1 minpuntje ik zou een dagelijks bezoekje prettig gevonden hebben. Al reageerde... Mijn ervaring was zeer prettig. Arie is een fijne man om erbij te hebben. Hij heeft alles keurig met ons verzorgd. 1 minpuntje ik zou een dagelijks bezoekje prettig gevonden hebben. Al reageerde Arie altijd vrij snel op vragen op welke manier dan ook. Dat was nl bij mijn schoonvader in Nunspeet wel zo.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Ja, zoals eerder vermeld een dagelijks kort bezoekje

Mersmann

De uitvaartleider luistert heel goed, is vriendelijk en komt alle gemaakte afspraken na.

Nee.

Eckhart

Goede ervaring met Marian die de uitvaart goed heeft geregeld. Alleen de zaal van Westgaarde Uitvaart Centrum was een teleurstelling

Van Kleef

Kesteloo-Peter

Stam

Uitstekend, Lisanne Lens was helemaal top.

Maurick

Alles verliep op zich prima, wel wat rommelig soms. Op de site doen jullie lijken of het heel veel geld scheelt bij jullie, dit klopt echt niet, dat is misleidend