Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Salvina Orlando

Top

M C Jochems

Wij zijn erg tevreden over de mevrouw (Vanessa ) die ons geholpen heeft na het overlijden van onze vader, schoonvader, opa de heer M C Jochems.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

De rok was niet aanwezig dus die Mevr zei laat maar zitten.
De rok was niet aanwezig dus die Mevr zei laat maar zitten.
Maar toen kwam Vanessa en die zei: daar ga ik niet mee akkoord je breng maar netjes die rok en dat is ook gebeurd dankzij haar.
En nog wat toen wij naar de uitvaart reden wist de Mevr die de kist reed niet goed de weg naar het crematorium we waren bijna te laat gelukkig is alles goed gekomen

T van den akker

Ruud van weert

Een heel fijne ervaring met goede uitleg wat mogelijk is . Ook de bereikbaarheid van de begeleidster bij vragen is uitstekend

Noorlandt

Top service complimenten voor onze uitvaart verzorgster

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Meer keuze qwa kinder uitvaart

Hoeffnagel

Goed geregeld, prettig contact. Niet kruiperig maar een goede mix van zakelijk, informeel en attent.

Alice Hilger

Sylvia is een hele fijne vriendelijke vrouw

Johannes Jan Walraven

Waren zeer tevreden over de aanpak en behandeling van de uitvaart. 9

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Neen, alles is door Meride prima geregeld

Jaap Brons

Voor wie de uitvaart echt een familiezaak in engste kringen is is Meride een fantastische oplossing. Sober als afgesproken...afspraak is afspraak en niet duur. Uiterst correct behandeld.