Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Karel Jongerling

Heel vriendelijk en persoonlijk contact vanaf het eerste moment. Goede uitleg van de mogelijkheden voor de crematieplechtigheid. Goede communicatie. Was allemaal heel fijn.

Niets gemist.

Jenny de Wever

Peter heeft heel goed aangevuld wat mijn wensen en behoeftes waren, daar ben ik heel dankbaar voor.

J van der niet

Prima goede services niet echt ergens op aan gedrongen

Dacht het niet

H.Bastiaan

Uitstekend verzorgd

Geen idee

Suvaal

U richt uw uitnoding van me vrouw Suvaal-Leeman. Zij is ruim een jaar geleden overleden. Ik neem u deze grove vergissing zeer kwalijk.
U had dat kunnen weten omdat haar uitvaart door Meride...

Reactie Meride:

Geachte meneer,

N.a.v. de door u geplaatste reactie hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om u onze welgemeende excuses aan te bieden. Door een bijzonder ongelukkige fout is de uitnodiging per abuis bij u terecht gekomen. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Hartelijk dank voor het accepteren van de excuses.

HAG Somberg

Prima voorbereid en verzorgd met juiate empathie en attitude

R. Riemsdijk van Eldik

Zo attent, zo zorgvuldig en zorgzaam.
Ik zou nirt beter kunnen wensen.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, integendeel. Zoveel mogelijkheden werden aangedragen met voor en nadelen. Chapeau!

Arie van Harten

Wij als familie zijn bijzonder tevreden over Vanessa Baloe hoe zij ons begeleid heeft na het overlijden van onze moeder en schoonmoeder.
Hartelijk dank.

Yvonne Molenkamp

Zie onderstaand

Nee, niets gemist
Wellicht is het handig om vooraf te informeren dat de verzorgers formeel in zwart kostuum komen, hier schrokken wij nogal van met name omdat mijn moeder had aangegeven dat zij vooral geen zwarte kleding wilde bij de uitvaart. De verzorgers hadden van ons wat informeler gekleed mogen komen.
Verder zijn wij uitermate tevreden hoe Vanessa alles heeft begeleid en geregeld, complimenten daar voor.

Jos van Oostwaard

Wij hadden een bijzondere ervaring met Meride n.a.v. het overlijden van mijn vader in 2017 Dat was de reden om n.a.v. het recente overlijden van mijn moeder in oktober 2018 ook Meride te vragen om...

nee