Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Hanneke Schuitema

Voor de tweede keer hebben wij gebruik gemaakt van Meride en zijn zeer tevreden. De laatste keer heeft Sascha van den Brink ons met veel zorg en empathie begeleid. Wij konden haar te allen tijde... Voor de tweede keer hebben wij gebruik gemaakt van Meride en zijn zeer tevreden. De laatste keer heeft Sascha van den Brink ons met veel zorg en empathie begeleid. Wij konden haar te allen tijde bellen als wij vragen hadden. Niets was haar teveel; zij is een echte topper!

Neen

Verboekend

Prima service., rustig en respectvol in benadering.
Duidelijk en een ondersteuning die je nodig hebt met deze moeilijke gebeurtenissen in het leven.

Nvt

'm. Tai tin woei

1e X zoiets zelf moeten doen, is zeker een hele verlichting en steun geweest, ook in uitleg en aanwijzingen. Uitvoering was prima geregeld. Er werd heel goed rekening gehouden met alle emoties die... 1e X zoiets zelf moeten doen, is zeker een hele verlichting en steun geweest, ook in uitleg en aanwijzingen. Uitvoering was prima geregeld. Er werd heel goed rekening gehouden met alle emoties die het verlies met zich meebracht... Bedankt voor dit alles.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Adressen van de betrokkenen moest zelf gedaan worden, dit bracht nog meer verdriet met zich om onze dierbaren te moeten inlichten. Beter met stickers de namen en adressen copieren en door Meride... Adressen van de betrokkenen moest zelf gedaan worden, dit bracht nog meer verdriet met zich om onze dierbaren te moeten inlichten. Beter met stickers de namen en adressen copieren en door Meride laten regelen

Lemmens

Ik ben zeer te spreken over de voorbereiding en uitvoering van de afscheidsdienst in het crematorium. Vooral de hulp van Will Bierman werd zeer op prijs gesteld.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Helemaal niets. Ik kan werkelijk niets bedenken wat niet goed is gegaan. Mijn welgemeende complimenten hiervoor.

Astrid Noordijk-Dekker

Wij zijn fantastisch bijgestaan en geholpen met de uitvaart van mijn moeder. We konden van alles vragen en niets was teveel. Fijn dat iedereen niet te "stijfjes" was , maar wel weer heel respectvol.... Wij zijn fantastisch bijgestaan en geholpen met de uitvaart van mijn moeder. We konden van alles vragen en niets was teveel. Fijn dat iedereen niet te "stijfjes" was , maar wel weer heel respectvol. Goed advies en een waardevolle fijne herinnering om op terug te kijken.

Niets!

Ronald Veerman

Zeer vriendelijk, servicegericht, meedenkend en invoelend
ook precies de goede toon: niet te formeel en niet te afstandelijk

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

alleen de foto's op het scherm kwamen vanwege de lichtinval niet tot hun recht

M Schouten Franke

Ik ben erg tevreden over dr uitvaart verzorgers

Niets

Monique de ruiter

Vond het een vijne ervaring zeer betrokken

André Marsé

Uitstekend, van aanmelden tot uitvoering en nazorg

niets

V d heuvel