Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

p van zutphen

Zeer tevreden op alle aspecten

nee

Denise Bosman

Prima verzorgt en goed uitleg wat ik allemaal moet regelen

Ron Caminada

Prima verzorging. Goede omgang, staat zeer open voor goede communicatie

nee

Willem Hoefnagel

Mevrouw Natascha van Zeijl heeft de uitvaart van mijn Vrouw verzorgd
En dat in volle tevredenheid van mij als nabestaande .
Ik heb al aan mijn familie door gegeven dat ze bij mijn...
Mevrouw Natascha van Zeijl heeft de uitvaart van mijn Vrouw verzorgd
En dat in volle tevredenheid van mij als nabestaande .
Ik heb al aan mijn familie door gegeven dat ze bij mijn overlijden naar zeze mevrouw moeten vragen
Ivm de zeer fijne verzorging voor en tijdens de plechtigheid.

Mevr. Dikken

Als je een sobere uitvaart wilt , zit je bij Meride goed.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

De "speech" over de overledene was naar mijn gevoel te kort. Er werd door de uitvaartleider niet genoeg doorgevraagd over zijn leven.

Reactie Meride:

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor het prettige telefoongesprek wat ik met u mocht voeren. Het was fijn om te horen dat u de algemene dienstverlening rondom de uitvaart van uw man positief heeft... Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor het prettige telefoongesprek wat ik met u mocht voeren. Het was fijn om te horen dat u de algemene dienstverlening rondom de uitvaart van uw man positief heeft ervaren en dat u ons attent heeft gemaakt op datgene wat u gemist heeft. Zoals beloofd zullen wij hier intern voldoende aandacht aan besteden.

Michele McBee

Warm, hartelijk en een echte steun in die moeilijke tijd

Hochgemuth v haaren

Heel fijn en heeft goed meedacht om mijn wensen voor mij te regelen

Désirée Zwiers

Toen mijn broer geheel onverwachts overleed koos mijn man voor Meride. Wij hadden geen ervaring met Meride maar het sprak aan. Hij had het gegoogled .
Het telefonisch contact was meteen heel...
Het telefonisch contact was meteen heel vriendelijk en warm en de begravenisonderneemster kon meteen die avond komen. Vanessa was onze begeleidster en we mochten haar meteen. Warm, authentiek, ervaren en was niet bang om een stukje kwetsbaarheid van haarzelf te laten zien. Ze gaf ons hele duidelijke adviezen en keuzes. Omdat je al enorm in je emoties zit is dat heel erg prettig. Ook al wisten we sommige zaken nog niet meteen, zij gaf de tijd en ook heel duidelijk dan moet je dat en dat geregeld hebben. Iedere dag belde ze, zelfs op de feestdagen.
De begravenis zelf was ontzettend goed geregeld. Precies zoals we het hadden gepland. De begeleiding van Vanessa op die dag was top. Ik kan niet anders zeggen dan dat we heel erg tevreden zijn hoe dit waardige afscheid voor mijn broer is gegaan.

Je bent je er terdege van bewust dat de uitvaart voor je geliefden afhangt van het eerste telefoontje die je pleegt met betreffende uitvaartonderneming. Je gaat niet shoppen voor een uitvaartbedrijf. Tenminste onze ervaring is dat je hoofd daar niet naar staat...Vandaar dat het meteen goed moet zijn. En dat was het.. veel dank Vanessa en Meride!!

Nee. Was zeer volledig

Gabrielle de Wolff

Zeer prettig ervaring, goede ondersteuning en begeleiding

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, dienstverlening was goed!

Anke Joosten en Vera Buunk

We weten niet of dit voor de hele organisatie geldt, maar onze uitvaartbegeleidster Els Hogervorst deed haar werk uitstekend.