Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Annelies Bonnet

Geen onnodige poespas, heerlijk direct zonder opdringerige extra's te promoten. Meride 2x binnen 2,5 weken nodig gehad en geweldig geholpen!! Top!!

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee niets was te veel of onmogelijk, er werd veel uit handen genomen en geregeld. Heel fijn.

E.C.J. van der Enden

Onze contactpersoon was een rustige man die ons heel professioneel heeft geholpen en ervoor gezorgd heeft dat het afscheid van onze dierbare perfect en waardig verliep.

Roland van Esseveld

Els Hogervorst heeft alles perfect en tot in de puntjes geregeld.

Alles prima geregeld

Felix, P.J.M.

Zeer zorgvuldige en snelle hulp
Niets op aan te merken

neen

John Vos

Goede ervaring geweest. Plezierig geholpen door Vanessa. Zorgde dat alles juist bleef verlopen, en was altijd goed bereikbaar voor vragen e.d.

X

Marianne

Alles werd prima en integer geregeld. Goede prijs-waarde verhouding

Angelique van Duin

Meride was voor mij een onbekende, maar is mij goed bevallen. Heel fijn geholpen, zowel telefonisch als het face tot face contact. Ze dachten met mij mee, heerlijk om dat even niet toe hoeven doen.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Het enige jammere vond ik dat ik de as van mijn tante niet in het weekend (zaterdag) kon ophalen in Amersfoort. Maar dat ligt niet aan Meride.

Ivonne Brakeboer-Oldenburger

Zeer aardige en meedenkende begeleidster. Ze heeft alles keurig geregeld. Ik voelde dat ik haar kon vertrouwen om de beste uitvaart voor pap te regelen.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee dat niet. Het enige minpuntje het uitvaartcentrum de foto's niet per stick kon tonen en ook niet zoals mijn dochter ze had doorgestuurd...
Maar daar kan de begeleidster niets aan doen.

Salvina Orlando

Top