Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Jorge

Zeer goed en plezierig contactpersoon Jeroen van Riet. hij voelt zaken heel goed aan.

Nee. Zeer tevreden

Heurter

Goede begeleiding bij de
voorbereidingen, de crematie zelf een de nazorg daarvan. Al onze wensen zijn gehoord en uitgevoerd. Zeer vriendelijk personeel echt goed geholpen.

Marieke Zwart

Ik wist gelijk dat ik Jeroen van Riet als mijn uitvaartman wilde toen ik hem op jullie website zag en hij heeft echt alles waargemaakt en is een mega rots in de branding geweest vanaf het... Ik wist gelijk dat ik Jeroen van Riet als mijn uitvaartman wilde toen ik hem op jullie website zag en hij heeft echt alles waargemaakt en is een mega rots in de branding geweest vanaf het allereerste moment dat we contact hadden. Ik ben enig kind en single en mijn moeder is plotseling overleden (in de middag werd door de arts nog over weken gesproken dat ze nog te leven had en die avond is ze overleden) en Jeroen was een megasupport en paste perfect bij mij en wat ik voor ogen had voor de dienst van mijn moeder. Hij is relaxt, easy going, grappig, praktisch, helpt je met alles, denkt mee en geeft je volledig vertrouwen dat je er de mooiste afscheidsdienst ooit van kunt maken door uit te gaan van jezelf en je eigen creativiteit. Ik krijg nog steeds complimenten over de dienst die we samen verzorgd hebben. Omdat ik ook de enige spreker was heb ik gevraagd of hij een deel voor zijn rekening wilde nemen van de speeches die ik uitgewerkt had en omdat ik de laatste wens van mijn moeder om haar 80e verjaardag vervroegd te vieren nog uit wilde laten heeft hij zelfs geholpen om te zorgen dat iedereen meegezongen heeft met alle nummers tijdens de dienst. Samen met mij heeft hij er voor gezorgd dat ik meest mooie en meest persoonlijke uitnodiging voor de afscheidsdienst ooit heb kunnen maken met het favoriete schilderij van mijn moeder. Ik weet dat hij een stap meer gezet heeft voor mij en meerdere stappen en ik ben er nog steeds heel dankbaar voor dat hij samen met mij de dienst georganiseerd heeft en megasupport is geweest gedurende alle dagen voorafgaand aan de dienst en tijdens en na de dienst in Westgaarde in Amsterdam (also one of the miracles dat het gelukt is in Amsterdam op de dag waarop ik de dienst het liefste wilde hebben). Jeroen is goud waard en meer dan dat. So give him my love en koester hem, hij is echt waanzinnig goed in zijn vak en een heel mooi mens.

Harriët Markus

De uitvaartverzorger van Meride, die de uitvaart van mijn vader verzorgde was Angelique Hesseling. Zij heeft de uitvaart geweldig begeleid. Ze was heel aardig, geduldig en medelevend, gaf ons in de... De uitvaartverzorger van Meride, die de uitvaart van mijn vader verzorgde was Angelique Hesseling. Zij heeft de uitvaart geweldig begeleid. Ze was heel aardig, geduldig en medelevend, gaf ons in de voorbereidingen alle rust en ruimte om ideëen te ontwikkelen, zaken te plannen en weer te veranderen. Ze regelde alles zorgvuldig en niets leek teveel gevraagd. In zo'n verdrietige tijd komt er als familie veel op je af en dan is het heel veel waard, als er dan iemand is die je bij de hand neemt, je leidt op de momenten dat je dat nodig hebt en die ervoor zorgt dat de uitvaart een mooi afscheid wordt. Dat heeft ze heel fijn gedaan. Dankjewel, Angelique!

De Bruin

Prettige samenwerking

Remmig - van der Sluijs

In een woord Geweldig

nee

Simon Barnasconi

Goed en vlot geschakeld met Jeroen van Riet

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Niet echt, Jeroen was goed bereikbaar en heeft aan al onze wensen voldaan. Ik vond het een tikje aan de prijs, dat is alles.

Walraven

Meride ontzorgd volledig. Konden ons helemaal -zonder dat wij ons verder zorgen hoefden te maken over wat dan ook te moeten regelen- overgeven aan ons verlies en al onze wensen werden volledig... Meride ontzorgd volledig. Konden ons helemaal -zonder dat wij ons verder zorgen hoefden te maken over wat dan ook te moeten regelen- overgeven aan ons verlies en al onze wensen werden volledig uigevoerd. Uiterst vriendelijk en mede door de geweldige zorg en het begrip voor wat wij wilden kunnen wij terugdenken aan een prachtig en vredig afscheid. En wij hadden geen andere uitvaartverzorgster willen hebben.

Helemaal niets.

John Gerritsen

Zeer goed, en uitstekend geholpen door Jeroen van Riet.

Hoogmoed

Niets dan goede ervaring