Meride

Je aankoop wordt beschermd

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Jolanda De Wispelaere

Uitvaartbegeleider begon buiten bij de auto met de overledene er in al over geld en of er een verzekering was enzo. Vond ik erg ongepast op dat moment.
Mooi was dat er een eigen ruimte was en...

nee

Ad van de Ven

Ik heb wat mij betreft niet met Meride van doen gehad maar met iemand die daar werkt en haar werk heel goed heeft gedaan: professioneel en invoelend, betrouwbaar, hardwerkend en pro-actief

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, niets gemist en zeer tevreden. Misschien dat een voorbeeld over hoe een mis/viering eruit (kan) zien in programma en programmaboekje of flyer wel erg zou helpen.
Verder vinden we 1 ding wel schandalig duur: de koelplaat. Ik weet niet wat zo'n ding kost, maar voor een dergelijk huurbedrag kun je (om maar een voorbeeld te geven) 2 middenklas auto's huren met een gezamenlijke waarde van 60.000-70.000 inclusief wegenbelasting en verzekering.

H.J.Rigon-Schneider

In alle verwarring en verdriet voelde het als een warm bad zoals alles geregeld werd.
De uitvaart zelf had, ondanks dat bijna de hele familie zwaar te lijden had van de griep, precies de sfeer...

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

nee , al onze wensen waren mogelijk

Hanneke Kimmel

Meride heeft ons geholpen bij de uitvaart van mijn tante. Alles werd goed geregeld, veel geduld en aandacht voor ons

Nadine

Wat was thea een lieve vrouw. Heel erg meelevend en meedenkend. Met iedere vraag konden we bij haar terecht. Top.

Boltjes reininga

Goed verzorgd

van Gageldonk-Bak

Uiterst respectvol , nabij, met oog voor details, invoelend en toch op gepaste afstand. Flexibel in het omgaan met de wensen van de nabestaanden.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, alles was voortreffelijk.

s.postma

Alleswaszeergoedverzorgd

alleswasuitstekendverzorgd

M. Brander

Er werd snel en accuraat gereageerd. Het respect en het medeleven was een hele fijne ervaring.

Ellie Van dalen

Werd persoonlijke aandacht gegeven. Meegedacht. Was prettig om op deze wijze een afscheid te moeten regelen

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Is altijd moeilijk te zeggen. Wat er niet is mis je niet.
Maar wij hebben voor de uitvaart niets gemist