Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Joni

Angelique heeft de uitvaart van mijn moeder begeleid. Zij is een zeer ervaren, meedenkend en zachtaardig persoon. Ik zou Meride zeker aanraden aan iedereen die met zorg en liefde afscheid wil nemen... Angelique heeft de uitvaart van mijn moeder begeleid. Zij is een zeer ervaren, meedenkend en zachtaardig persoon. Ik zou Meride zeker aanraden aan iedereen die met zorg en liefde afscheid wil nemen van een dierbare.

N.v.t.

Pakbeers

Reeds de 2e keer alles goed geregeld

Nvt

Helaas werd het duurder dan afgesproken. Ook discretie kan beter

Juiste prijsopgave.

Peter Stam

Beste,
Ik wil u bedanken voor de begeleiding van de laatste rust plaats van mijn moeder.
Ik kreeg te maken met u vertegenwoordiger Slivia Hoogendoorn.
Deze mevrouw moet u koesteren...
Beste,
Ik kreeg te maken met u vertegenwoordiger Slivia Hoogendoorn.
Deze mevrouw moet u koesteren als werknemer.
Zij is zeer professioneel en leeft enorm mee met haar client, ik kan haar een ieder aanbevelen.
Silvia,
Bedankt Peter Stam.

Nee.

Dingena - Kroes

Enorm fijn! Wij hadden ons geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen in deze moeilijke periode.

Carla

Mijn man is toch nog vrij plotseling overleden
Geen ervaring met uitvaart regelen ze hebben moeilijke dingen uit handen genomen en uitstekend geholpen met alle beslissingen
Ben ze zeer...
Mijn man is toch nog vrij plotseling overleden
Ben ze zeer dankbaar het was geweldig!!

Niets

Dijkstra

Voortreffelijk

nee

Annemieke

Fijne en goede ervaring/ begeleiding gehad bij de uitgebreide en indrukwekkende uitvaart van onze 26 jarige zoon in januari ‘22 na een zeer onverwacht overlijden. Er was aandacht en inzet voor elk... Fijne en goede ervaring/ begeleiding gehad bij de uitgebreide en indrukwekkende uitvaart van onze 26 jarige zoon in januari ‘22 na een zeer onverwacht overlijden. Er was aandacht en inzet voor elk detail. Wilfred heeft in ieder geval wat mij betreft het juiste vak gekozen.

Wilma

Mijn ervaring met Meride is onpersoonlijk, te duur en minder professioneel. Gelukkig kwam ik via een collega op het spoor van een uitvaartonderneming uit Tholen deze meneer verzorgt naast normale... Mijn ervaring met Meride is onpersoonlijk, te duur en minder professioneel. Gelukkig kwam ik via een collega op het spoor van een uitvaartonderneming uit Tholen deze meneer verzorgt naast normale uitvaarten ook low-budget uitvaarten. In hem vonden we alles wat we bij Meride miste...

Zie eerdere tekst.

Fons van Buijten

Brigitte Boxstart.. Goud waard bij de voorbereiding en begeleiding tijdens de uitvaart van onze moeder. De persoonlijke aandacht heeft ons zo goed gedaan. Alles naar wens verlopen. Ze heeft de dag... Brigitte Boxstart.. Goud waard bij de voorbereiding en begeleiding tijdens de uitvaart van onze moeder. De persoonlijke aandacht heeft ons zo goed gedaan. Alles naar wens verlopen. Ze heeft de dag niet minder pijnlijk kunnen maken, maar zeker draaglijker. Uitvaartverzorging is haar roeping niet haar vak.. en dat voel je. In alles. Waarvoor dank.

neen