Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Buckens-Kockelkoren

Vrienselijk, denken mee en mooi gesproken op de dag zelf.

Ariënne

In een in-en in verdrietige periode heel goed bijgestaan, begeleid en geadviseerd met als resultaat een waardig afscheid voor onze moeder, ondanks de moeilijke omstandigheden. Peter was onmisbaar en... In een in-en in verdrietige periode heel goed bijgestaan, begeleid en geadviseerd met als resultaat een waardig afscheid voor onze moeder, ondanks de moeilijke omstandigheden. Peter was onmisbaar en de goede balans tussen begripvol, professioneel en vakkundig.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Ja, maar dat kwam enkel door de omstandigheden van die periode

Marjolein Graauw

Vanessa Baloe heeft ons begeleid tijdens de uitvaart van onze moeder. Wij hadden ons geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen. Heel fijn tijdens dit emotionele en moeilijke afscheid.

Aad en Marco Veltman

DE UITVAART VAN MIJN MOEDER WAS TIJDENS DE COVID IN MAART 2020. EEN COMPLICATIE WAS DAT ZOWEL MIJN BROER ALS IK WOONACHTIG ZIJN IN COSTA RICA EN DOOR HET VIRUS NIET NAAR DE UITVAART KONDEN. TOCH... DE UITVAART VAN MIJN MOEDER WAS TIJDENS DE COVID IN MAART 2020. EEN COMPLICATIE WAS DAT ZOWEL MIJN BROER ALS IK WOONACHTIG ZIJN IN COSTA RICA EN DOOR HET VIRUS NIET NAAR DE UITVAART KONDEN. TOCH HEEFT MERIDE ALLES TOT IN DE PUNTJES GEREGELD, OP EEN FIJNE EN PRETTIGE EN PROFESSIONELE WIJZE.

alles perfect.

Kater

Prima, alles telefonisch goed gezien corona maatregelen.

Neen

Hadeel

Duidelijk en hulpzaam

Hams Hüber

Ik ben uiterst tevreden over de manier waarop Brigitte Boxstart van Meride mij heeft bijgestaan na het overlijden van mijn zeer lieve en dierbare vrouw.

Absoluut niet!

Uitstekend

Majola Janssens

Zeer goede persoonlijke begeleiding door de uitvaartverzorger vooraf en na het overlijden. Alleen was de nazorg heel slecht.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nazorg en afwikkeling uitvaartpolis.

Reactie Meride:

Geachte mevrouw Janssens, Hartelijk dank voor uw reactie. De afwikkeling met de verzekeraar heeft helaas lang geduurd. Wij vinden het erg vervelend dat dit zo heeft moeten lopen en streven altijd... Geachte mevrouw Janssens, Hartelijk dank voor uw reactie. De afwikkeling met de verzekeraar heeft helaas lang geduurd. Wij vinden het erg vervelend dat dit zo heeft moeten lopen en streven altijd naar een voorspoedige afwikkeling met verzekeraars. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de medewerking van de desbetreffende verzekeraar. Wij bieden u onze excuses aan en zullen er op blijven toezien dat dit proces bij (sommige) verzekeraars beter gaat verlopen.

Braak

Prima verzorgde locatie