Meride

Meride Ook benieuwd naar feedback over de webshop Meride? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company116
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Meride met 9.2/10. Gebaseerd op 116 ervaringen.
Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Zeer goed (9/10)
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

H. Heida
H. Heida

Score voor Meride:4.5/5

Uitvaart begeleid van mijn vader.

Joeko Dietrich
Goed (8/10)
Joeko Dietrich

Score voor Meride:4/5

Geen slechte ervaring.

Anneke

De uitvaartverzorger van meride heeft ervoor gezorgd dat ik, en met mij vele andere naasten, op een hele goede manier afscheid hebben kunnen nemen van mijn man. alles kon geregeld worden zoals ik het graag wilde en het contact verliep fijn. het was voorafgaande aan de begrafenis een hele opluchting dat ik, eigenlijk vrij toevallig, deze uitvaartverzorger via het internet had gevonden. fijn dat er ervaring was met de natuurbegraafplaats in doetinchem. dat het afscheid zo goed is verlopen, helpt mij enorm bij het verwerken van dit grote verlies. wie ik ook speciaal wil danken zijn de man en jonge vrouw die mijn man thuis brachten en die op een ontzettend fijne wijze hebben mogelijk gemaakt dat mijn schoonzus en ik mijn man konden helpen aankleden en opbaren.

Fred de Beer

De begeleider luisterde erg goed naar onze wensen en deed de juiste voorstellen als wij het niet meer wisten. hij handelde in een heel goede belans tussen respect, rust en activiteit. we hadden niet veel tijd voor de voorbereiding maar dat heeft niet tot stress geleid. het was een mooie crematie.

A.W. van-Elsäcker
A.W. van-Elsäcker

Score voor Meride:5/5

We zijn zeer te spreken over de persoonlijke, ingetogen, attente begeleiding in het voortraject zowel als bij de uitvaartplechtigheid.

A.A (Aad) de Man
A.A (Aad) de Man

Niets.

Score voor Meride:5/5

Uitstekend. verder niets aan toe te voegen.

G de Wit
G de Wit

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee alles was heel duidelijk

Score voor Meride:5/5

Heel goed ze hebben voor mijn overleden alle wensen kunnen voldoen .
heel veel dank hier voor.

C.Th.Ligthart

Mijn ervaringen met meride zijn heel goed. alles is prima verlopen zoals ik en mijn vrouw gewild hebben (hadden). niets op aan te merken , vooral de persoonlijke contacten waren prima in orde en mede daardoor verliep alles ook rustig en beschaafd..
dank u allen.

R.majoor
R.majoor

Prachtige begeleiding. ..

Mommers Ans en René
Mommers Ans en René
Score voor Meride:5/5

Zeer goede begeleiding in deze moeilijke tijden.

Bedrijfsinformatie

Onze ervaren uitvaartverzorgers zijn sterk in advies. Ze luisteren naar uw wensen, brengen mogelijkheden in kaart.
Adres
Huizerstraatweg 117 A