Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Bongers - Dols

Meride heeft de uitvaart van mijn vader geregeld.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, Ik kan niets bedenken.

Willem Vroom

Op 28 december op onze zoon op 24 jarige leeftijd overleden. Angelique Hesseling heeft voor ons de uitvaart verzorgt. Chapaeu voor de wijze waarop zij ons heeft begeleid, haar persoonlijke... Op 28 december op onze zoon op 24 jarige leeftijd overleden. Angelique Hesseling heeft voor ons de uitvaart verzorgt. Chapaeu voor de wijze waarop zij ons heeft begeleid, haar persoonlijke benadering en echt gemeende betrokkenheid waren een steun voor ons. Wij zijn dan ook zeer tevreden met de wijze waarop Meride heeft geacteerd

Wij hebben niets gemist

Petra Bakker

Op 17 december overleed mijn vader. Ik heb contact opgenomen met Meride en vanaf het eerste contact heb ik alleen maar lovende woorden voor het regelen van mijn vaders uitvaart. Vooral de... Op 17 december overleed mijn vader. Ik heb contact opgenomen met Meride en vanaf het eerste contact heb ik alleen maar lovende woorden voor het regelen van mijn vaders uitvaart. Vooral de persoonlijke aandacht van Angelique Hesseling die mijn wensen precies zo heeft vertaald dat wij een prachtig warm afscheid hebben gehad, heeft mij enorm gesteund.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, echt alles is ons uit handen genomen. En waar wij zelf iets moeten regelen, zijn wij perfect begeleid!

Ria Pelgrim.

Geweldig,mooie uitvaart en vooral Mgette onze begeleidster die ons geweldig heeft geholpen.
Door haar hadden wij een hele mooie uitvaart.
Ontzettend bedankt.

Nee.

Carla Smid

We hebben van het begin tot het eind een heel fijn contact gehad met Stephan Faber. Er was genoeg ruimte en tijd, om alles rustig te kunnen regelen. De samenwerking met hem was fantastisch, waardoor... We hebben van het begin tot het eind een heel fijn contact gehad met Stephan Faber. Er was genoeg ruimte en tijd, om alles rustig te kunnen regelen. De samenwerking met hem was fantastisch, waardoor we mijn schoonvader een waardig afscheid konden geven. Chapeau!!

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, er was niets op aan te merken.

Dhr Karlas

De uitvaart van onze moeder is zeer slecht verlopen, de kist die wij hadden wilde niet normaal dicht. de installatie was niet na gekeken. kosten werdern veel hoger dan de offerte. uitvaartlijstster... De uitvaart van onze moeder is zeer slecht verlopen, de kist die wij hadden wilde niet normaal dicht. de installatie was niet na gekeken. kosten werdern veel hoger dan de offerte. uitvaartlijstster heeft niet ingegrepen. muziek DVD was waardeloos. indien mensen een uitvaart hebben ga niet in zee met dit bedrijf

Bijna alles

K.Sim

Goede uitvaartonderneming, persoonlijke aandacht en transparant over de zaken. Erg fijne begeleiding(Anglique Hesseling) bij de crematie van mijn grootmoeder. We hadden ook de ruimte om veel eigen... Goede uitvaartonderneming, persoonlijke aandacht en transparant over de zaken. Erg fijne begeleiding(Anglique Hesseling) bij de crematie van mijn grootmoeder. We hadden ook de ruimte om veel eigen inbreng te geven. Dit alles helpt bij het doorkomen van een moeilijke tijd en het definitieve afscheid.

A. Roest- van Dijk

De uitvaart van mijn moeder is uitstekend verzorgd, met veel aandacht voor de nabestaande. Laat een goed gevoel achter.

Prima verlopen

Rob en Monique

Het overlijden van onze moeder kwam heel snel en dan is er heel veel te regelen waaronder de uitvaart. Hier hadden we ons nog totaal niet in verdiept via google het contact gelegd met Meride. Het... Het overlijden van onze moeder kwam heel snel en dan is er heel veel te regelen waaronder de uitvaart. Hier hadden we ons nog totaal niet in verdiept via google het contact gelegd met Meride. Het eerste telefonische contact gaf meteen een warm gevoel. Onze uitvaart verzorgster Sylvia Ging direct aan de slag ook het eerst persoonlijke contact gaf direct de klik geen opdringerige voorstellen maar eigenlijk een opname van onze wensen en dat kon allemaal.

Alles keurig op tijd geregeld ook heeft Sylvia het afstem contact gedaan met de kerk en ook dat liep voortreffelijk.

Wij kijken ondanks het verlies van onze moeder met een goed gevoel terug op de dag van haar uitvaart. Geen enkele verstoring ervaren.

Ondanks onze persoonlijke bedankjes willen we toch ook hier onze complimenten geven voor de professionele en respectvolle uitvaart van onze moeder.

Jullie hebben een prima club mensen onze hartelijke dank

Lilian

We kwamen na het overlijden van onze moeder in contact met Anne-Marie Boogaarts en wat een prachtige ervaring alles was mogelijk dacht heel erg met ons mee en alle zorgen werden uit handen genomen... We kwamen na het overlijden van onze moeder in contact met Anne-Marie Boogaarts en wat een prachtige ervaring alles was mogelijk dacht heel erg met ons mee en alle zorgen werden uit handen genomen met heel veel respect en betrokkenheid We zouden haar absoluut aanbevelen want het heeft ervoor gezorgd dat we een prachtig afscheid gehad hebben in de wens van onze moeder mvrgr Lilian

Niets alles wat perfect