Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Tomoko Hara

Zeer prettig

Familie Kaptein

De uitvaart verzorger Stephan heeft Ons heel goed bijgestaan. Geluisterd en zelf met ideeën gekomen wij hebben dit als
Zeer prettig en vertrouwd ervaren
Een echte aanrader… Meride

Alles was top geregeld

Frank Rakké

Top. we zijn vrij nuchter en hierin ons goed aangevoeld. Alles netjes geregeld en hun woord nagekomen. Simone is een toppertje

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Wellicht vermelden de mogelijkheden hoe verder met de social accounts van de overledene

Gerrit Berendsen

Het afscheid van mijn moeder was perfect geregeld. Alles ging in overleg en de uitvaartverzorgster had hele goede ideeën. Een aanrader.

Nee ,alles was goed.

Ann van der Burch- van Lingen

We hebben net het afscheid van mijn vader,Christiaan van Lingen gehad.
Wat geweldig geregeld allemaal
We werden allemaal bij naam genoemd en fantastisch begeleid tot het eind.
Na...
We hebben net het afscheid van mijn vader,Christiaan van Lingen gehad.
Wat geweldig geregeld allemaal
We werden allemaal bij naam genoemd en fantastisch begeleid tot het eind.
Na afloop kregen de kinderen een zelfgemaakt boeketje,gemaakt uit het bloemstuk van de kinderen .
Bedankt voor het mooie afscheid,dat helpt echt bij het verwerken.

Zeer goed verzorgd

Smits

Zeer tevreden over de uitvaart die is verzorgd door Angelique Hesseling. Kwam met goede ideeën. Mevrouw Hesseling was goed bereikbaar, ik vond het prettig dat ze de tijd nam om dingen goed uit te... Zeer tevreden over de uitvaart die is verzorgd door Angelique Hesseling. Kwam met goede ideeën. Mevrouw Hesseling was goed bereikbaar, ik vond het prettig dat ze de tijd nam om dingen goed uit te leggen. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen.
We zijn dankbaar voor de dienst die verzorgd is.

Tenhof van noorden

Zeer correct en vriendelijk en met gepaste afstand en toch dichtbij en uiteraard en mooie locatie

Familie Van Bokhoven

Wij hebben een zeer goede ervaring met Meride, in het bijzonder met mw. Angelique Hesseling.
Mw. Hesseling bleef overzicht houden, dacht overal aan en kwam steeds tegemoet aan onze persoonlijke wensen.
De communicatie verliep goed, mw. Hesseling was steeds bereikbaar en/of belde onverwijld terug.
Mw. Hesseling is tegelijkertijd zeer professioneel en betrokken, had een warme benadering en de verzorging van de uitvaart zelf werd door ons als naasten en door alle overige aanwezigen als warm, persoonlijk en eerbiedig ervaren.

Niets.

Heijden

Petra Bos

Gezien de Corona tijd,was het prima