Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

C.Docter

Onpersoonlijke benadering. geen tijd voor mij genomen. geen structuur. verzorger heeft niet geluisterd. niet invoelend. geen positieve bejegening voor een moeder die haar kind heeft verloren. Ik... Onpersoonlijke benadering. geen tijd voor mij genomen. geen structuur. verzorger heeft niet geluisterd. niet invoelend. geen positieve bejegening voor een moeder die haar kind heeft verloren. Ik voelde me erg alleen staan.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

structuur, tijd, luisterend oor. iemand die ontzorgt. allemaal gemist.

Reactie Meride:

Geachte mevrouw Docter, Vorige week heb ik telefonisch contact met u gehad. In dit gesprek gaf u aan hoe moeilijk het voor u was als moeder, om op deze manier de uitvaart van uw dochter te moeten... Geachte mevrouw Docter, Vorige week heb ik telefonisch contact met u gehad. In dit gesprek gaf u aan hoe moeilijk het voor u was als moeder, om op deze manier de uitvaart van uw dochter te moeten regelen. Het is volkomen begrijpelijk dat u dit zo ervaart en wij hadden dit ook graag anders gezien. Door de strenge regelwetgeving rondom het Corona virus (opgelegd vanuit de Rijksoverheid) zijn ook wij gebonden aan deze regels in de uitvaartbranche. Hoe pijnlijk dit is in dagen van rouw, delen wij met u. Onze uitvaartverzorger en de medewerkers van het crematorium hebben er echter alles aan gedaan om u te ondersteunen met de middelen die aanwezig waren. Het spijt mij dan ook om daags na ons fijne gesprek te moeten lezen dat u blijft bij uw mening van onpersoonlijke benadering. Meride uitvaartzorg staat bekend om haar persoonlijke begeleiding en zorgvuldigheid in het verzorgen van uitvaarten. Ik wens u nogmaals heel veel sterkte toe.

ton van Alten

Zeer positief ik geef het een 9. de sterren begrijp ik niet ik geef liever en cijfer 9 plus. Heb ik al gedaan weet niet het resultaat

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

nee alles verliep naar wenst met een zeer cpl uitvaartverzorger ster

Elly Bakkenes

Na een zeer onverwacht overlijden van mijn neef was ik de aangewezen persoon om zijn uitvaart te regelen.
Uitvaartbegeleidster Vanessa Baloe heeft ons van begin tot eind bijgestaan en ideeën aangereikt.
Het is een heel respectvol en waardig afscheid geworden. Veel complimenten ontvangen.
Bedankt Vanessa Baloe!

Niets gemist.

Uitstekend

Mitzie van Duin

Zoals het voor mijn gevoel moet zijn. Rustig betrokken meedenkend en faceliterend .
Annemarie neemt regelzaken over , denkt mee in oplossingen en is respectvol .

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Klein maar belangrijk, de makkelijke stoel voor mijn vader stond niet klaar.

Gerard de Best

De uitvaart van mijn vrouw is zeer goed verlopen, dank zij Marlene die haar vak verstaat, eerlijk en vriendelijk, een liefdevolle warme vakvrouw.

ik kan niets bedenken

Prettig en zorgvuldig

Uitstekend

nee

Voor de 2e maal in 11/2 jaar tijd hebben we van uw diensten gebruik gemaakt. De eerste keer hadden we Stephan Faber, de 2e keer was hij niet beschikbaar en kregen we Vanessa Baloe. Beide keren zeer... Voor de 2e maal in 11/2 jaar tijd hebben we van uw diensten gebruik gemaakt. De eerste keer hadden we Stephan Faber, de 2e keer was hij niet beschikbaar en kregen we Vanessa Baloe. Beide keren zeer goede ervaringen.