Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Meriam van der Wal

Graag wil ik uitvaartverzorger Will Bierman bedanken voor zijn hulp en toewijding omtrent de uitvaart van mijn vader. Will Bierman doet dit werk met veel overgave en heeft ons hele goede en...

D Duquesnoy

Alles is prima geregeld

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

De uitvaart van mijn moeder is door freddy heel erg goed geregeld. Mijn vader wilde op het laatste moment nog iets veranderen en freddy heeft dit uitstekend gedaan. Petje af

R. A. R. van Kortenhof

De uitvaart is netjes uitgevoerd.

Carla Bennink

Fijn dat Meride zo begripvol alles kan regelen watje wenst. Hoe anders het ook kan zijn van wat standaard bij een uitvaart komt kijken. Ben zeer tevreden over jullie inzet.

Meij, van der H.J.

Zeer correct, er werd gedaan wat er van verwacht werd. Eerlijk en geen onverwachte kosten achteraf.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee, alles was zeer correct.

J.Kuijstermans

Meride was mij totaal onbekend. Maar wat ik ondervonden heb was een fantastische behandeling en afhandeling, geleid
door Anne-Marie Boogaarts. Zij heeft heel veel uit handen genomen. Zij was...

trudy wichgers

Ik heb dit zal zeer prettig ervaren bereidt te helpen en mee te denken en vooral geduldig ivm kleinzoon muziek.

nee

RF van der Zwalm

Wij hebben hele goede ervaring met Sasha van de Brink. Ze heeft ons door deze moeilijke tijden heen gesleept.

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee wij zijn dankbaar dat wij Sasha van de Brink hadden.

A . de Jong

Zeer zorgzaam en met respect voor de situatie. Uitmuntende en prettige begeleiding.