Bestelde producten naar wens
Verpakking naar wens

Frank

Prima. Goed assortiment, snelle levering.

Assortiment. Prijs.

Checkout, adresgegevens overnemen van paypal. Meer en betere filteropties.

Tiny Welten

Prima webshop

Mooie kwaliteits producten

Voorkomen dat de labels aan de achterzijde v.d. band van clever boxers zo snijden in de huid, ik moet er om dit te voorkomen altijd een shirt onder dragen.

Kees Luteijn

Goed bedrijf, doet wat het belooft. Zoals het ook hoort.

Prettige zoekfunctie per merk

Waarom maat en kollektie in het Engels stellen en de rest in het Nederlands? Is M in het Engels beter te begrijpen dan in het Nederlands?
En waarom, als ik Unico selekteer in de merkenknoppen,...
En waarom, als ik Unico selekteer in de merkenknoppen, zie ik die selektie niet standaard in het uitrolscherm? Daar kan/moet ik Unico nog een keer aanklikken.
En waarom bij elke produktomschrijving van een onderbroek het hebben over "de edele delen"? Dat is wel zo'n ontzettend belegen/ouderwetse, nodeloos verhullende en achterhaalde aanduiding. Iedere bezoeker en besteller is er van op de hoogte dat de mannelijke fysiologie in een onderbroek moet passen. Heb het gewoon over geslachtsdelen. Heel simpel, het eerste waar bij een geboorte naar gekeken wordt.

Reactie Menwantmore:

Hoi Kees,
Dank voor de feedback, daar hebben we wat aan!
We hebben de termen size en collection meteen al even aangepast.
Vriendelijke groet,
Team Menwantmore

Nicole

Duidelijk, veel keus

Artikelen met een kleiner bedrag aanbieden, ivm verzendkosten

Fer Remmers

Snel, correct

goed verpakt

vrolijke dessins toevoegen (à la 'On That Ass")

Altijd prettig

aanbod

Rowdy Van Dijk

Mooie website en een goed en makelijk overzicht.

Ziet er altijd goed uit en zit goed en word nettjes verpakt en snel verzonden.

Johan Pauwels

Alles was Goed

Marcel

Gewoon goed, maar heb ook pas 1 keer besteld

Mooi aanbod

Geen, voor nu de juiste gehad

Thijs

Mooie collectie voor de man, of bezitter van mannelijke geslachtsdelen die wat meer eisen stelt aan ondergoed dan de afgezaagde standaard boxershort.
Ik ben een groot liefhebber van strings,...
Ik ben een groot liefhebber van strings, en menwantmore heeft een mooi aanbod van sexy en elegante strings.

Heeft een constant aanbod van de nieuwste collectie die op dat moment beschikbaar is.

Misschien dat het aanbieden van nog meer verschillende merken een mooie aanvulling zou zijn.