vermeer

Geen ervaring

Reggy Braakhuis

Gedegen en betrouwbaar

Jurgen

Ik zocht een paar filament Led lampen, maar veel sites die verkopen geven niet volledige informatie. Hierdoor is het moeilijk beoordelen wat de kleurwarmte en het aantal lumen een lamp heeft. Bij... Ik zocht een paar filament Led lampen, maar veel sites die verkopen geven niet volledige informatie. Hierdoor is het moeilijk beoordelen wat de kleurwarmte en het aantal lumen een lamp heeft. Bij Lampenlichtshop.nl stond gelukkig wel alle technische informatie vermeld.

Rick Meijer

Goede service en je wordt vriendelijk geholpen

Ted Roest

Goed, alleen was beide verpakking beschadigd maar gelukkig niet het product. Op tijd geleverd

Kelly

Goede kwaliteit krijtbord

Zier

Goedkope wissel lijsten

Noah

Beschadigd product, late levering.

Reactie Menuhouders.nl:

Hartelijk dank voor de review.
In dit geval zou ik nog wel even willen adviseren om te kijken of de beschermfolie eraf is gehaald.
Deze zit aan 2 kanten van het plexiglas en...
Hartelijk dank voor de review.
Deze zit aan 2 kanten van het plexiglas en bevat inderdaad soms krassen.
Als deze er eenmaal af is zal dit niet meer zichtbaar zijn.
Mochten er dan toch nog steeds krassen zitten hoor ik dat uiteraard graag nog even.
Alvast een prettige avond!
Linsey
Goodstore

Glenn Mulderij

Prima producten, afhandeling kan veel sneller

Reactie Menuhouders.nl:

Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en conform een passende oplossing de...
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste dus onze excuses hiervoor.
Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en conform een passende oplossing de order alsog uitgeleverd.
In dit soort gevallen is een deellevering vaak zeker mogelijk dus waarschijnlijk is hier sprake geweest van een miscommunicatie.
Nogmaals onze excuses daarvoor en mochten er verder nog vragen zijn hoor ik het wel.
Hopelijk toch graag tot een volgende bestelling!
Linsey
Goodstore