Arnold

Ik was op het punt gekomendat ik bijna alles negatief in zag, en alles leek fout te gaan en met weinig plezier naar het werk ging.

Toen werd mij de mogelijkheid aangeboden om een traject...

Toen werd mij de mogelijkheid aangeboden om een traject in te gaan bij "mens-wens" en wel bij Patricia.

Het was soms best confronterend maar naar mijn inziens is dat nodig om inzichten weer te kunnen veranderen.

Dat is mij gelukt met de handvatten en goede coaching van Patricia en daar ben ik heel blij mee.

Kom eerst weer terug in verbinding met jezelf, dan kom je vanzelf weer in verbinding met hetgeen om je heen!

Groet Arnold

Edwin

Met burn-out klachten ben ik bij deze coach terecht gekomen. Ze heeft me weer terug op de rit gebracht in veel situaties en me geleerd hoe ik ermee om moet gaan. Ook als hsp’er geleerd en veel... Met burn-out klachten ben ik bij deze coach terecht gekomen. Ze heeft me weer terug op de rit gebracht in veel situaties en me geleerd hoe ik ermee om moet gaan. Ook als hsp’er geleerd en veel dingen doorgenomen hoe je er je kracht uit kunt halen!

Ruud

Heel goede coaching!! Veel bereikt in korte tijd👍. Absolute aanrader.

Arne

Erg goede ervaring. Veel tips gekregen waar je echt wat mee kan. Een open houding wat erg prettig is!

Anthony van Iwaarden

Ik had het geluk om met een geweldige coach samen te werken. Ze creëerde een veilige en ondersteunende omgeving waarin ik me op mijn gemak voelde. Haar luisterend oor en toewijding zorgden ervoor... Ik had het geluk om met een geweldige coach samen te werken. Ze creëerde een veilige en ondersteunende omgeving waarin ik me op mijn gemak voelde. Haar luisterend oor en toewijding zorgden ervoor dat ik altijd enthousiast was om te leren en aan mezelf te werken tijdens onze sessies. Ze is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar positieve verandering en groei.

J. Kriekaard

Niets in het leven gaat vanzelf en dat is ok. Maar soms heb je hulp van buitenaf nodig om jezelf terug te vinden. Dankbaar en mooi om te zien hoe mijn puber door de juiste begeleiding weer helemaal... Niets in het leven gaat vanzelf en dat is ok. Maar soms heb je hulp van buitenaf nodig om jezelf terug te vinden. Dankbaar en mooi om te zien hoe mijn puber door de juiste begeleiding weer helemaal in haar eigen kracht staat. Zij heeft geleerd wie ze is, waar haar grenzen zijn en hoe je die bewaakt. Wat zij geleerd heeft van Patricia past ze toe en kan ze eenvoudig blijven toepassen in het dagelijkse leven, zelfs ik leer van haar.
Dank je wel Patricia, mijn dochter straalt!

Simone

Patricia heeft mij onwijs goed geholpen! Handvatten gegeven voor het leven, waar ik elke dag nog profijt van heb! Als mens ben je nooit uitgeleerd, aanrader voor iedereen die alles uit het leven... Patricia heeft mij onwijs goed geholpen! Handvatten gegeven voor het leven, waar ik elke dag nog profijt van heb! Als mens ben je nooit uitgeleerd, aanrader voor iedereen die alles uit het leven wilt halen!

Esmée

Hele fijne ervaring. Super goed geholpen door Patricia. Veel geduld, een luisterend oor en genoeg handvaten gekregen om vol zelfvertrouwen verder te gaan!

Ingeborg van Liere

In zo'n relatief korte tijd zoveel kunnen leren, dat had ik niet verwacht. Patricia heeft mij heel fijn begeleid, waardoor ik zowel privé als zakelijk veel sterker in mijn schoenen sta. Door steeds... In zo'n relatief korte tijd zoveel kunnen leren, dat had ik niet verwacht. Patricia heeft mij heel fijn begeleid, waardoor ik zowel privé als zakelijk veel sterker in mijn schoenen sta. Door steeds nuchter van een afstand te blijven kijken en de spiegel voor te houden, leerde ze mij veel over mijzelf en gaf me precies de juiste handvaten om dingen die ik eerst moeilijk vond anders aan te pakken.

Jolanda

Prettige coaching door Patricia. In korte tijd een hoop geleerd, ze geeft je vertrouwen en je gaat met goed gevoel zelf verder.