Evelien

In je kracht komen, van jezelf houden, om denken en vol positiviteit in het leven staan, dat is wat ik onder andere heb leren ontwikkelen door jullie. Een professioneel bedrijf, waar een liefdevolle... In je kracht komen, van jezelf houden, om denken en vol positiviteit in het leven staan, dat is wat ik onder andere heb leren ontwikkelen door jullie. Een professioneel bedrijf, waar een liefdevolle gevoel als een warme deken om je heen valt!

Diana van Hengstum

Patricia is een super lieve vrouw waar ik veel van geleerd heb. Door haar kan ik beter op bepaalde situaties reageren. Ze neemt echt de tijd voor je en kan zeer goed luisteren en advies geven!

Marielle

Goede coaching, persoonlijke benadering en positieve input/denken in mogelijkheden. Ik heb er voor mezelf veel uitgehaald en ben gegroeid als persoon door nog meer bij mezelf te bliiven! Bedankt:-)

Sil

Heel veel geleerd van alle inspirerende lessen.

Dank zij de powertraining heeft mijn persoonlijkheid een stem gekregen.

Gwenda

De trainingen hebben écht effect en het was altijd erg gezellig, bedankt!

WILMAR Sterk in Werk

Het is erg fijn samenwerken met Mens-Wens. Ik wekelijks met Patricia te maken in haar werk als coach. Ze is als een spin in het web en gaat voor "haar" kandidaten tot het uiterste.
Is...
Is daarnaast "recht voor z'n raap" . Kortom fijn om mee samen te mogen werken.

Nelleke Koole, Praktijk Sophia

Het is een vorm van thuiskomen in de praktijkruimte van Patricia, je bent er welkom! De energie van Patricia heb ik ervaren als gedreven, vriendelijk, helder, innemend, humoristisch en ze heeft... Het is een vorm van thuiskomen in de praktijkruimte van Patricia, je bent er welkom! De energie van Patricia heb ik ervaren als gedreven, vriendelijk, helder, innemend, humoristisch en ze heeft een zeer heldere vlotte kijk op hetgeen er speelt in de groep van deelnemers. Mensen die er echt aan toe zijn om verder te komen en het beste uit zichzelf naar boven willen halen, kunnen tijdens in de power training rekenen op perfecte begeleiding op maat van Patricia. Ze doet dit op een leuke bruisende manier met veel afwisseling o.a. met RET, NLP en Matrix Methode. Maar bijvoorbeeld ook het voorlezen van heerlijke kinderverhaaltjes met een diepere boodschap hoort erbij. Ga ervoor!

Evi keur

Mens wens zorgt voor positieve instelling,het leuke van dingen inzien en omdenken om niet te vergeten ik doe zelf mee aan de powertraining voor kinderen ik heb er enorm veel van geleerd groetjes Evi... Mens wens zorgt voor positieve instelling,het leuke van dingen inzien en omdenken om niet te vergeten ik doe zelf mee aan de powertraining voor kinderen ik heb er enorm veel van geleerd groetjes Evi Keur