Martijn

Ik heb een goede, positieve ervaring met Mens-wens. Het heeft mijn leven verrijkt. Ik ben meer over dingen gaan nadenken en ben assertiever in het leven gaan staan. Ik ben tot rust gekomen door te... Ik heb een goede, positieve ervaring met Mens-wens. Het heeft mijn leven verrijkt. Ik ben meer over dingen gaan nadenken en ben assertiever in het leven gaan staan. Ik ben tot rust gekomen door te kijken naar verschillende relaties. Het maken van het moodboard heeft mij veel gebracht. Ik kijk er nog elke dag naar en het geeft mij voldoening.

Claudia Filius

Wij hebben een fijne powertraining gevolgd voor onze zoon(9jaar)
Door goed volhouden en altijd tips kunnen vragen bij Patricia hebben we fijne resultaten in zijn angsten.

Lange...
Wij hebben een fijne powertraining gevolgd voor onze zoon(9jaar)

Lange tijd is hij bang geweest boven en zeker met slapen gaan, nu word hij bijna 10jaar, heeft hij een fijne nieuwe kamer en gaat zonder problemen heerlijk slapen!

Heel fijn en positief gevoel overgehouden aan mens-wens

Yvonne

Ik heb de Powertraining gevolgd. Daar heb ik veel van opgestoken. Je krijgt handvatten aangereikt om naar jezelf te kijken en de mede-cursisten. Er is veel herkenning in het verhaal van de andere... Ik heb de Powertraining gevolgd. Daar heb ik veel van opgestoken. Je krijgt handvatten aangereikt om naar jezelf te kijken en de mede-cursisten. Er is veel herkenning in het verhaal van de andere cursisten. Zodra je binnenkomt voel je al de warmte en voel je je thuis. Door de rust, hoe de stof gebracht wordt, voel je je snel op je gemak. De spellen die je met de mede-cursisten speelt, geeft veel inzichten. Door de map die je meekrijgt kan je thuis verder oefenen hoe je in je kracht blijft staan. Dat is belangrijk om te doen omdat een terugval op de loer ligt. Je kan echter altijd terugvallen op Patricia en op de groepsapp die wordt aangemaakt. Dit vond ik erg prettig. Ik raad het iedereen aan om te doen!

Jeffrey helpt mij met de belastingaangifte waar ik ook zeer tevreden over ben. Daarnaast heeft hij mij juridisch geadviseerd op werkgebied, waar ik ontzettend mee geholpen ben.

Els Vis

Met veel plezier heb ik de powertraining bij Patricia gevolgd. Deze training heeft echt mijn leven verrijkt. Patricia kan heel goed luisteren en weet snel de vinger op de zere plek te leggen.... Met veel plezier heb ik de powertraining bij Patricia gevolgd. Deze training heeft echt mijn leven verrijkt. Patricia kan heel goed luisteren en weet snel de vinger op de zere plek te leggen. Vervolgens aan de hand van de lessen daar zelf mee aan de slag. Het heeft mij in een moeilijke periode heel veel gebracht. Echt fantastisch, een aanrader eigenlijk voor iedereen.

Rob.v.H

Patricia is een hele lieve warme vrouw,die er alles aan doet om jou weer mentaal sterk te maken.Ik heb veel aan haar gehad en hoop dat ze voor jou hetzelfde kan betekenen.

Corina

Patricia is een topper zoveel warmte je bent er meteen ‘thuis’ curcus is geweldig je leert zoveel van jezelf van anderen en kijk op hoe je het moet gaan veranderen echt een aanrader een stap naar... Patricia is een topper zoveel warmte je bent er meteen ‘thuis’ curcus is geweldig je leert zoveel van jezelf van anderen en kijk op hoe je het moet gaan veranderen echt een aanrader een stap naar een positief leven

Debby

Voor sommigen een life saving training, voor mij een bevestiging op de goede weg te zitten en meer handvatten gekregen om niet in oude gewoontes terug te zakken maar op deze weg te blíjven met meer... Voor sommigen een life saving training, voor mij een bevestiging op de goede weg te zitten en meer handvatten gekregen om niet in oude gewoontes terug te zakken maar op deze weg te blíjven met meer kracht & zelfvertrouwen dan ooit! Wie wil dat nu niet?
Echt

Daniëlle Van minnen

Door patricia heb ik leren loslaten en om aan mezelf te denken . om door te zetten en te gaan voor wat ik echt wil. Ik zit zoveel beter in mijn vel. Ik stond op het punt van totaal opgeven en... Door patricia heb ik leren loslaten en om aan mezelf te denken . om door te zetten en te gaan voor wat ik echt wil. Ik zit zoveel beter in mijn vel. Ik stond op het punt van totaal opgeven en dankzij haar trainingen heb ik weer de wil om eigenlijk opnieuw te beginnen met mijn leven. Dank je wel

Sheena

Patricia heeft mij heel erg geholpen met mijn faalangst en dit werpt super goed zijn vruchten af in de cijfers ik was ook altijd van het ja is goed en niet een keer nee durven of willen zeggen dit... Patricia heeft mij heel erg geholpen met mijn faalangst en dit werpt super goed zijn vruchten af in de cijfers ik was ook altijd van het ja is goed en niet een keer nee durven of willen zeggen dit gaat mij nu ook een stuk beter af!

Sander van Hengstum

Mens-Wens (coach Patricia) geeft goede methodes om echt jezelf te zijn.
Hierdoor kom je steeds beter in je vel te zitten en krijg je echt motivatie om vast te houden aan positiviteit
Je...
Mens-Wens (coach Patricia) geeft goede methodes om echt jezelf te zijn.
Je wordt in een kleine groep ge-coached, hierdoor krijg je alle aandacht die nodig is.
Een aanrader voor iedereen die een boost kan gebruiken!