Bea

Try it and you know it! Chakrahealing is zeer bijzonder om te ervaren. Het werkt, er gebeurt echt iets. Of je nu een denker bent of gevoelsmens, Er wel of niet in gelooft, het maakt niet uit.

Marilena Poot

Patricia is een super lieve bijzondere vrouw. Lief, open en oprecht. Ze voelt mensen ontzettend goed aan. Dit maakt de samenwerking super prettig en toegankelijk. Wat ook fijn is aan een traject met... Patricia is een super lieve bijzondere vrouw. Lief, open en oprecht. Ze voelt mensen ontzettend goed aan. Dit maakt de samenwerking super prettig en toegankelijk. Wat ook fijn is aan een traject met Patricia is dat het is verdeeld in een aantal onderdelen. Elk onderdeel is bijzonder en ontzettend leerzaam! Ik zou Patricia zeker weten aanbevelen als jij op zoek en klaar bent om in jouw eigen kracht te gaan staan.

Stijn

Het was een geweldige ervaring de kinderpowertraining ik sta meteen al in mijn kracht was een geweldige ervaring en krijg er altijd een heel fijn gevoel van om mijn gevoelens te bespreken met mensen... Het was een geweldige ervaring de kinderpowertraining ik sta meteen al in mijn kracht was een geweldige ervaring en krijg er altijd een heel fijn gevoel van om mijn gevoelens te bespreken met mensen die mij in die gevoelens kunnen steunen ik raad dit bedrijf zeker aan

Jeannette Verjans

Hallo,
Hallo,
Ik heb in afgelopen weken aan 7 (gratis)Groeps Healingen gegeven door Nelleke Koole .Vooraf gevoeld bij afstemming vaak hartkloppingen,en tijdens deze Healingen waarbij de Engelen ook o.a. Kristallen gebruikt werden zelf ook mooie ervaringen mogen hebben.Nelleke je bent een zeer liefdevolle warme Healer.

Hannah

Ik heb deel genomen aan de coach gesprekken. Het heeft mij als persoon sterker gemaakt door inzicht in dingen en jezelf te krijgen en jezelf hierdoor te kunnen zijn en dingen los te laten. Patricia... Ik heb deel genomen aan de coach gesprekken. Het heeft mij als persoon sterker gemaakt door inzicht in dingen en jezelf te krijgen en jezelf hierdoor te kunnen zijn en dingen los te laten. Patricia is een erg lieve vrouw die het beste met je voor heeft. En heeft mij hierin erg goed geholpen om een spiegel voor te houden en te leren kijken naar jezelf(wie je bent en wat jou gelukkig maakt). Je kan altijd bij haar terrecht. Ik zou iedereen haar aan bevelen omdat je je snel op je gemak voelt bij haar en ze echt goed is in haar werk.

Anna

Van Nelleke heb ik tijdens Corona tijd aan 7 groepshealingen mogen deelnemen. Prachtig mooie intense ervaringen .
Nelleke is heel proffesioneel en heldervoelend. Zij voelt je aan als geen...
Nelleke is heel proffesioneel en heldervoelend. Zij voelt je aan als geen ander. Wij hebben al heel lang regelmatig contact.
Het is voor mij een voorrecht iemand als Nelleke te kennen. Van harte beveel ik healingen bij haar aan.

Wat een energie, ik geniet elke keer van de healingen. Het geeft me een gevoel van ‘ik kan het aan’ in tijden dat dat soms even wat minder voelt.. Ik zou niet meer zonder kunnen...!

S.I. Boone

Suzanne

Healingen online

In een woord GEWELDIG!! Ik zou het liefst iedereen naar haar toe sturen. Zij heeft zoveel voor me betekend in alles. Ze is zo goed in haar werk, naar mijn idee kan daar echt niemand tegenop, ook is... In een woord GEWELDIG!! Ik zou het liefst iedereen naar haar toe sturen. Zij heeft zoveel voor me betekend in alles. Ze is zo goed in haar werk, naar mijn idee kan daar echt niemand tegenop, ook is ze altijd bereikbaar als het nodig is, ze staat altijd voor je klaar. Als ik haar niet had ontmoet was ik nog nergens geweest en met haar hulp heb ik het kunnen pakken. Echt waar, het is een geweldig mens!

Jeroen Simons

Ik kwam via een omweg bij Mens-Wens terecht met burnout-klachten en traumatische ervaringen vanuit het verleden en ik heb de Powertraining net afgerond en ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden... Ik kwam via een omweg bij Mens-Wens terecht met burnout-klachten en traumatische ervaringen vanuit het verleden en ik heb de Powertraining net afgerond en ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben over hun aanpak en de manier hoe je in een groep leert met een open vizier naar je eigen verbeterpunten te kijken, daar is moed voor nodig. Het weer in JE EIGEN KRACHT staan is de basis voor verder succes/geluk en hun methode en manier van werken is vooral ook no nonsense en waar iedereen behoefte aan heeft: menselijk, professioneel en aandachtig. Ik kan als een professioneel drummer/drumdocent/componist/ aspirant producer en vooral! mens Mens-wens van harte aanbevelen!! Jeroen Simons, Independent/ex- Epica.