Erik de Kunder

Na mijn echtscheiding ben ik met mijn 2 zoons bij Patricia gekomen voor een stuk van het verwerkingsproces. Dat is inmiddels 5 jaar geleden. Mijn zoons hebben veel steun gehad, maar Patricia heeft... Na mijn echtscheiding ben ik met mijn 2 zoons bij Patricia gekomen voor een stuk van het verwerkingsproces. Dat is inmiddels 5 jaar geleden. Mijn zoons hebben veel steun gehad, maar Patricia heeft mij stevig aangestuurd naar een power training. 5 jaar na dato heb ik nog steeds het hele goede gevoel dat ik in mijn kracht sta. Ik heb vele narigheden overwonnen door positief te blijven. dit had ik nooit kunnen doen zonder de hulp van Patricia. Een aanrader als mensen met zichzelf in de knoei zitten.

Marieke

Patricia is een topper heeft me zo goed geholpen met alles! ?

Suzanne

Patricia is een heel lieve vrouw met een enorm inlevingsvermogen. Ze is oprecht geïnteresseerd in haar medemens en wat hen bezig houdt. Zowel het contact met volwassenen als kinderen is erg... Patricia is een heel lieve vrouw met een enorm inlevingsvermogen. Ze is oprecht geïnteresseerd in haar medemens en wat hen bezig houdt. Zowel het contact met volwassenen als kinderen is erg prettig. Niks is raar en alles is bespreekbaar. Ze heeft een hele verhelderende kijk op dingen en dat maakt een gesprek met haar heel fijn. Ze kan je echt helpen de dingen op een andere manier te bekijken.

Frans

Gelukkig zijn we in contact gekomen met Jeffrey van Mens en Wens. Hij heeft ons beide goed geholpen / begeleid bij het ons uit elkaar gaan inzake echtscheiding. Is door hem uiteindelijk geen... Gelukkig zijn we in contact gekomen met Jeffrey van Mens en Wens. Hij heeft ons beide goed geholpen / begeleid bij het ons uit elkaar gaan inzake echtscheiding. Is door hem uiteindelijk geen “vechtscheiding” geworden ondanks soms moeilijke periodes en tegenstrijdige belangen van ons beide. We zijn er dus verder goed uitgekomen met duidelijke afspraken en een duidelijk en goed echtscheidings convenant. Verder geen torenhoge kosten met advocaten en vechtscheidings procedures …. Aanbeveling voor een iedere die ondanks het vervelende en pijnlijke uit elkaar gaan het beste voor beide wil.

Linda Vergouwen

Als startende ondernemer heeft Jeffrey mij enorm op weg geholpen. Tips voor de juiste btw aangifte, het bijhouden van uren en de juiste boekhouding. Naast geduldig uitleg geven heeft hij zeker mij... Als startende ondernemer heeft Jeffrey mij enorm op weg geholpen. Tips voor de juiste btw aangifte, het bijhouden van uren en de juiste boekhouding. Naast geduldig uitleg geven heeft hij zeker mij op het juiste moment in mijn kracht gezet om door te zetten en te vertrouwen in mijn product. Ik beveel hem daarom ook graag aan en kom graag terug!

Marieke

Jeffrey heeft ons professioneel geholpen met de afwikkeling van onze echtscheiding.

Sanne Verwoerd

Super goed, ben erdoor positief gegroeid. Patricia is een super fijne coach, veel wijze raad, begrip en steun van haar ontvangen.

R. Goetheer

Prima.
Jeffrey heeft na aankoop van onze nieuw te bouwen woning de belastingaangifte verzorgd. Jeffrey is rustig, staat open voor uitleg en heeft voor ons alles keurig geregeld.

CSM

We hebben kennis gemaakt met Mens-Wens inzake mediation bij nalatenschap. Jeffrey heeft ons allen goed begeleid en we zijn er samen goed uitgekomen.

Robert Poortvliet

Mens Wens heeft mij prima geholpen bij de echtscheiding .
Een fijne mediator die precies weet hoe het allemaal geregeld moet worden en eerlijk advies geeft.