Karin

Prettig en respectvol geholpen door Jeffrey.

Wilma

Wat ben ik blij dat ik Patricia heb leren kennen! Door de vele gebeurtenissen van de laatste jaren, kreeg ik steeds vaker te maken met (mentale) problemen die mijn leven gingen beïnvloeden, waardoor... Wat ben ik blij dat ik Patricia heb leren kennen! Door de vele gebeurtenissen van de laatste jaren, kreeg ik steeds vaker te maken met (mentale) problemen die mijn leven gingen beïnvloeden, waardoor ik eigenlijk van niets meer kon genieten en dagelijks angst- en paniekaanvallen had. Patricia heeft me ontzettend goed geholpen om de inzichten te krijgen die ik nodig had om mijn problemen aan te pakken. Door de inzet van verschillende tools en technieken (cognitief, energetisch en spiritueel) ben ik aan mezelf gaan werken en ben ik nu zover dat ik in een relatief korte tijd weer kan genieten van de kleine dingen. Ik ervaar weer rust en vooral dankbaarheid :-). Ik heb zoveel geleerd.

Wat ik vooral heb geleerd is dat de oplossingen in jezelf zitten en dat je eerst aan jezelf moet werken, van jezelf moet gaan houden, voordat je de problemen goed kan aanpakken. Nu blijft het de kunst om te blijven reflecteren op mezelf om niet weer in de oude patronen te vallen. Ik weet dat er altijd situaties zullen zijn die lastig zijn, maar ik weet nu ook dat het er om gaat hoe je op zo een situatie reageert en, mocht ik er echt niet uitkomen, dan kan ik altijd bij Patricia terecht.

Patricia, nogmaals bedankt voor alle inzichten die je me hebt gegeven!

Gunther

Hele fijne ervaring, ik voelde mij begrepen en gesteund door Patricia.

EvL

Vanwege niet goed verwerkte gebeurtenissen in het verleden, bij Patricia terecht gekomen. Mijzelf weer hervonden en erg goed geholpen.

Joël de Blaeij

In 5 maanden tijd heeft Patricia mij van een jongen met een heel slecht zelfbeeld en suicidale gedachten, omgetoverd tot een jongen met veerkracht en heel veel zelfliefde. Leren omgaan met situaties... In 5 maanden tijd heeft Patricia mij van een jongen met een heel slecht zelfbeeld en suicidale gedachten, omgetoverd tot een jongen met veerkracht en heel veel zelfliefde. Leren omgaan met situaties en leren omgaan met verliezen. Ik kan mezelf weer zonder problemen aankijken in de spiegel en dat is iets waarvan ik niet dacht dat het mogelijk was.
Hierbij mijn zeer grote dank aan Patricia.

Mens wens

Jeffrey is een enorme steun geweest , een houvast om overeind te blijven in een voor mij traumatische scheiding .
Kundig ,veel kennis en ervaring , lijkt meer kennis en kunde in huis te hebben dan mijn advocaat .
Hij begeleidde de zeer stroef lopende communicatie tussen mijn advocaat en mij .
Betrokken , humorvol, laagdrempelig in benadering.
Ik gun iedereen “ een Jeffrey “ in een crisis situatie .

Stan zegers

Ik heb Hele mooie lessen mogen leren van Patricia die me verder hebben geholpen in het leven zonder paniek en angst ik ben er zeer dankbaar voor

Miriam

Patricia is een geweldige coach die veel verschillende methodieken kan inzetten en in de gesprekken goed aansloot bij mij. Ze kwam in een cruciale periode mijn leven binnen. Dankzij de individuele... Patricia is een geweldige coach die veel verschillende methodieken kan inzetten en in de gesprekken goed aansloot bij mij. Ze kwam in een cruciale periode mijn leven binnen. Dankzij de individuele coaching van haar heb ik grote stappen gezet waardoor ik meer in mijn kracht sta en oude, diep ingesleten patronen heb kunnen doorbreken.

Caroline

Heel goede begeleiding, persoonlijke aandacht, één op één wat ook prettig was.

J & M

Zeer tevreden over de combinatie van werkzaamheden van Jeffrey en Patricia.