Resultaat
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Arnold Janssen

Eerlijke jongens als deze heb ik nog weinig gezien in de automarkt. Ik ging voor 4 nieuwe banden, maar ze hebben me 2 tweedehandse geadviseerd. Ze rijden heerlijk

Marcel van bokhorst

Zeer tevreden. Nette en professionele medewerkers

Ronald Kaptein

Geweldig aardige mensen, snel geholpen, na tevredenheid oplossingen aangedragen en perfect uitgevoerd
met ondersteuning van nieuwe en professionele apparatuur.
Het wachten in de...
met ondersteuning van nieuwe en professionele apparatuur.
Het wachten in de prachtige wachtruimte maakte het compleet. Bedankt Ronald Kaptein Eelde Nrd. Drenthe

Piet

Vandaag, 27 september 2017, 2 voorbanden laten monteren bij Memo Auto-en Bandenservice te Nijkerk. Het ontvangst was al bijzonder gastvrij door de eigenaren, Het bedrijf ziet er zeer netjes en... Vandaag, 27 september 2017, 2 voorbanden laten monteren bij Memo Auto-en Bandenservice te Nijkerk. Het ontvangst was al bijzonder gastvrij door de eigenaren, Het bedrijf ziet er zeer netjes en verzorgd uit. Ook de wachtkamer is heel fraai ingericht en zeer schoon.De koffie is gratis terwijl u wacht. Men is niet te beroerd om kosteloos ook kleine oneffenheden aan uw auto te verhelpen, zoals het vastzetten van iets of zo. Ik kan een ieder aanraden deze nette zaak en vriendelijke mensen te bezoeken.

Richard Tijsen

Superbanden, superservice kortom zeer tevreden!?

Robbert van der Velden

Goed!
Ruim meedenkend en betaalbaar.
Daarnaast erg gezellig en gastvrij. Heel fijn

M.imha

Heel blij met me nieuwe auto!!!
Geweldige service, na de overschrijving nog heerlijk kunnen genieten van een bakje koffie!
Top heren bedankt!!

N V T

Was super goed top.

Nima

Nieuwe auto gekocht bij Memo in Nijkerk. De auto zag er schoon en mooi uit en na een proefrit was ik verkocht. Uiteindelijk auto meegekregen met een gratis grote beurt en nieuwe APK en geen onzin... Nieuwe auto gekocht bij Memo in Nijkerk. De auto zag er schoon en mooi uit en na een proefrit was ik verkocht. Uiteindelijk auto meegekregen met een gratis grote beurt en nieuwe APK en geen onzin als afleverkosten. Ik raad deze garage zeker aan!

Boudewijn Mol

Uitstekende mannen die voor kwaliteit gaan. Sociaal en gedreven het beste te geven. Bereid om uitleg te geven over wat ze doen aan je auto. Prima ervaring voor prima prijs.