Resultaat
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Marco

Vriendelijk,en goede service,komen afspraken na,en prijs kwaliteit verhouding is correct.ik schrik niet van de tarieven wat je bij andere bedrijven wel heb.hoop nog vele jaren zaken te mogen doen... Vriendelijk,en goede service,komen afspraken na,en prijs kwaliteit verhouding is correct.ik schrik niet van de tarieven wat je bij andere bedrijven wel heb.hoop nog vele jaren zaken te mogen doen met ze.
Ga zo dooršŸ‘Œ

Reactie MEMO Auto- en Bandenservice:

Beste Marko
Bedankt voor je beoordeling, we zijn super blij te horen dat je een prettige ervaring heb bij ons.
graag tot volgende keer
Met vriendelijke groet
Mehdi

Info@detaillab.nl

Top services !

Memobande service

Super bedrijf. Erg betrokken en betrouwbaar. Niks is te veel. Goede resultaten. Echt een tien.

Sander

Gisteren door ijzel mijn velg kapot gereden, vandaag gemaakt! Hele snelle service en dat vlak voor de drukke kerstdagen! Zeer tevreden!!

Gert V

Zeer vriendelijke en behulpzame monteurs ! Goede service en eerlijke prijzen. Keurige nette garage! Ik ga hier zeker als ik problemen heb met mijn auto heen ! Ga zo door jongens !

Stockmann

Zeer plezier

E. Roseboom

Ik ben al een aantal malen bij Memo geweest, i.v.m. een beurt,Apk en reparaties, steeds weer vriendelijk te woord gestaan, rustige uitstraling, geen gestress, je krijgt een goed en eerlijk advies,... Ik ben al een aantal malen bij Memo geweest, i.v.m. een beurt,Apk en reparaties, steeds weer vriendelijk te woord gestaan, rustige uitstraling, geen gestress, je krijgt een goed en eerlijk advies, er worden geen doekjes om gewonden, eerlijke prijzen,je betaald niet te veel, kortom een goed en betrouwbaar bedrijf, ik kan MEMO iedereen aanbevelen.

Reactie MEMO Auto- en Bandenservice:

Beste Meneer Rooseboom
Bedankt voor uw reactie, we zijn uiteraard super blij dat u tevreden bent met ons service.
Graag tot ziens bij memo auto en bandenservice.

Renselaar

Super goede en vriendelijke snelle service's

Stefan

Snelle service, geen verrassingen.