Resultaat
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Prima service. Vriendelijk personeel. Ik kon snel terecht .

Marcel heere

Heel goed!

Jan H. Witzenburg

Uitmuntende service. Flexibel en erg klantgericht. Prima

Lantveld

Zeer duidelijk en als klant zeer serieus genomen.

Super goed bedrijf, en ook goed uitlijn apparatuur, bij andere bedrijven lukte het ze niet om mijn auto netjes uitgelijnt te krijgen, bij memo banden geweest, en op advies van hun aantal onderdelen... Super goed bedrijf, en ook goed uitlijn apparatuur, bij andere bedrijven lukte het ze niet om mijn auto netjes uitgelijnt te krijgen, bij memo banden geweest, en op advies van hun aantal onderdelen vervangen van de auto en daarna is die perfect uitgelijnt door memo banden.

en deze week me winterbanden onder de auto laten plaatsen, banden ook op advies van memo banden besteld, en ben er zeeer tevreden mee.

Willem Peters

Perfect geholpen, door kundig personeel, alles in no-time geregeld en prijstechnisch ook zeer intressant, ik kan iedereen aanbevelen om hier je banden te kopen, en onderhoud te laten verrichten. Perfect geholpen, door kundig personeel, alles in no-time geregeld en prijstechnisch ook zeer intressant, ik kan iedereen aanbevelen om hier je banden te kopen, en onderhoud te laten verrichten.

Edwina Umans

Er behulpzaam, beleeft en vriendelijk. Goed overleg en uitleg. Fijne wachtruimte met koffie alleen erg koud. Mooi prijzen en trekken zeker het vel niet over de neus. Top bederijf met een grote gun... Er behulpzaam, beleeft en vriendelijk. Goed overleg en uitleg. Fijne wachtruimte met koffie alleen erg koud. Mooi prijzen en trekken zeker het vel niet over de neus. Top bederijf met een grote gun factor

Reactie MEMO Auto- en Bandenservice:

bedankt voor u reactie, het spijt ons dat de wachtkamer koud was, waarschijnlijk hadden we de kachel nog niet aan gezet.
met vriendelijke groet en graag tot ziens.

Cathalina

Zeer viendelijke mensen en eerlijk transparant. ik zou mijn vrienen echt aanaden..

Bakker Schilderwerk & Onderhoud

1e keer

Bart

Vriendelijk en keurig geholpen. Mooi nieuw apparatuur en de auto is keurig uitgelijnd.