10/10

Uitmuntende service. Flexibel en erg klantgericht. Prima

Lantveld

10/10

Zeer duidelijk en als klant zeer serieus genomen.

10/10

Super goed bedrijf, en ook goed uitlijn apparatuur, bij andere bedrijven lukte het ze niet om mijn auto netjes uitgelijnt te krijgen, bij memo banden geweest, en op advies van hun aantal onderdelen... Super goed bedrijf, en ook goed uitlijn apparatuur, bij andere bedrijven lukte het ze niet om mijn auto netjes uitgelijnt te krijgen, bij memo banden geweest, en op advies van hun aantal onderdelen vervangen van de auto en daarna is die perfect uitgelijnt door memo banden.

en deze week me winterbanden onder de auto laten plaatsen, banden ook op advies van memo banden besteld, en ben er zeeer tevreden mee.

Willem Peters

10/10

Perfect geholpen, door kundig personeel, alles in no-time geregeld en prijstechnisch ook zeer intressant, ik kan iedereen aanbevelen om hier je banden te kopen, en onderhoud te laten verrichten. Perfect geholpen, door kundig personeel, alles in no-time geregeld en prijstechnisch ook zeer intressant, ik kan iedereen aanbevelen om hier je banden te kopen, en onderhoud te laten verrichten.

Edwina Umans

10/10

Er behulpzaam, beleeft en vriendelijk. Goed overleg en uitleg. Fijne wachtruimte met koffie alleen erg koud. Mooi prijzen en trekken zeker het vel niet over de neus. Top bederijf met een grote gun... Er behulpzaam, beleeft en vriendelijk. Goed overleg en uitleg. Fijne wachtruimte met koffie alleen erg koud. Mooi prijzen en trekken zeker het vel niet over de neus. Top bederijf met een grote gun factor