Resultaat
Communicatie

A. Rahimi

Top bedrijf.

Beste Aissam
Bedankt voor uw beoordeling, wij zijn blij te horen dat u een goede ervaring heb gehad bij Memo Auto en Bandenservice.

Enrique Khandan

Heel vriendelijk en altijd word ik goed geholpen!

Beste Enrique
Bedankt voor uw beoordeling.
We zijn blij te horen dat u een goede ervaring heb gehad bij ons.

Dalebout

Super snelle service, aardige jongens!

Beste Mark
Bedank voor je beoordeling. super blij dat te weten dat je een prettig ervaring heb bij ons heb gehad, graag tot volgende keer.

Patryk

Nice service !!! Top

Beste Patrik
Bedankt voor je beoordeling, Graag tot volgende keer.

Rawand Shakir

Heel goed

Beste Rawan
Bedankt voor je beoordeling. we zijn blij dat je altijd een goede ervaring heb bij ons.
Graag tot volgende keer.

Marco

Vriendelijk,en goede service,komen afspraken na,en prijs kwaliteit verhouding is correct.ik schrik niet van de tarieven wat je bij andere bedrijven wel heb.hoop nog vele jaren zaken te mogen doen... Vriendelijk,en goede service,komen afspraken na,en prijs kwaliteit verhouding is correct.ik schrik niet van de tarieven wat je bij andere bedrijven wel heb.hoop nog vele jaren zaken te mogen doen met ze.
Ga zo dooršŸ‘Œ

Beste Marko
Bedankt voor je beoordeling, we zijn super blij te horen dat je een prettige ervaring heb bij ons.
graag tot volgende keer

Info@detaillab.nl

Top services !

Memobande service

Super bedrijf. Erg betrokken en betrouwbaar. Niks is te veel. Goede resultaten. Echt een tien.

Sander

Gisteren door ijzel mijn velg kapot gereden, vandaag gemaakt! Hele snelle service en dat vlak voor de drukke kerstdagen! Zeer tevreden!!

Gert V

Zeer vriendelijke en behulpzame monteurs ! Goede service en eerlijke prijzen. Keurige nette garage! Ik ga hier zeker als ik problemen heb met mijn auto heen ! Ga zo door jongens !