Resultaat
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Memo auto- en Bandenservice

Vertrouwelijk garage. Komt afspraken ook goed na.

Akachar

Neemt de tijd en biedt goede service

Paradise Producties

Top

Eco-Dienst

Top bedrijf

Memo Nijkerk

Mijn dochter kwam met pech te staan voor de eerste keer en kwam toevallig bij Memo terecht.
Ze is daar super goed geholpen.
Het is dat de bobine niet op voorraad was,anders had ze meteen...
Ze is daar super goed geholpen.
Het is dat de bobine niet op voorraad was,anders had ze meteen weer op weg gekund maar de volgende ochtend konden wij de auto weer ophalen.
Heel hartelijk bedankt!

Reactie MEMO Auto- en Bandenservice:

Beste Wilco
Bedankt voor feedback, we zijn blij dat u tevreden bent met onze diensten.
hopelijk komt uw dochter niet meer met pech te staan.
Gr Memo

Van Meenen

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Wij hadden vlakbij panne met de camper en aanhangwagen en werden direct geholpen. Bovenop mochten we onze aanhangwagen met boot in hun werkplaats stellen en... Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Wij hadden vlakbij panne met de camper en aanhangwagen en werden direct geholpen. Bovenop mochten we onze aanhangwagen met boot in hun werkplaats stellen en kregen we een slaapplaats voor de camper. De herstelling gebeurde heel snel terwijl het hun laatste werkdag was. Super mensen !

Elto van Meerveld

Uitsteken

Gerrit Van Laar

Ik reed in Nijkerk rond 17:30 en zag dat ik bobbels op m’n band had, nu hun inspectie toch nog even na sluitingstijd m’n band vervangen . 👍

Geffrey

Vriendelijk en goed geholpen

Harry

Goede service , maar dure onderdelen. Heb nog gekeken of ze van goud waren maar helaas! Ergens anders was ik zo’n 150 euro goedkoper uit geweest! Voor mij de eerste en laatste keer !