Resultaat
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jan

Goede prijs, goed advies, snelle service

S.ELMAKRINI

Was echt tevreden snelle service goed ontvangen en heel goedkoop netjes ??

Monique

Gister zelf het stuurhuis van mijn auto vervangen. Vanmiddag gebeld en ik kon direct even komen om mijn auto uit te laten lijnen. Echt goed geholpen! Na het uitlijnen maakte de monteur een proefrit... Gister zelf het stuurhuis van mijn auto vervangen. Vanmiddag gebeld en ik kon direct even komen om mijn auto uit te laten lijnen. Echt goed geholpen! Na het uitlijnen maakte de monteur een proefrit en was nog niet 100% tevreden, dus deed hij al het werk gewoon nog een keer... En met succes, hij rijdt weer perfect! Dankjewel voor de service! En dat voor 45 euro, super!

Neervoort

Wij komen (bedrijfsmatig) regelmatig voor onderhoud, reparaties en banden. Communiceren zeer duidelijk en denken graag mee naar een goede oplossing. Werken zeer transparant qua prijzen.

Zeer moderne werkplaats met nieuwe apparatuur. Wij zouden iedereen MEMO aanbevelen. Medewerkers ook altijd vriendelijk en nooit is iets te veel, ook al moet er iets 'snel' tussendoor gebeuren voor een van onze klanten. Erg tevreden!

Bozuwa

Super geholpen bij MEMO garage! Eenvoudig afspraak maken, snel antwoord per mail en keurig op tijd uitgevoerd. Afspraak om banden te verwisselen, dit hebben ze vakkundig en snel gedaan tegen een... Super geholpen bij MEMO garage! Eenvoudig afspraak maken, snel antwoord per mail en keurig op tijd uitgevoerd. Afspraak om banden te verwisselen, dit hebben ze vakkundig en snel gedaan tegen een mooie prijs. Ze hebben zelfs nog kosteloos de multiriem goed gelegd, welke voor problemen zorgde. Eerlijke en vriendelijke garage. Aanrader!

R.morsen

Mijn ervaring met Memo is , er word altijd naar een betaalbare oplossing gezocht , geweldige service

Mijn remmen achter laten vervangen en super tevreden met het resultaat. Prijs/kwaliteit en persoonlijke service op en top. De rit vanuit Almere was het mij dus meer dan waard. Kortom, en zeer... Mijn remmen achter laten vervangen en super tevreden met het resultaat. Prijs/kwaliteit en persoonlijke service op en top. De rit vanuit Almere was het mij dus meer dan waard. Kortom, en zeer tevreden klant.
Top guys en ga zo door...

John van de Bunt Motoren / Classic Cars

Goede ervaring. Aan te bevelen.

Vincent, Verhuurbedrijf Kuijf en Zn

1 en al lof voor dit energieke bedrijf ! Topservice met dikke vette hoofdletters

Cees Molenaar

Supersnel en correct geholpen.
Goede apparatuur, verstand van zaken en vriendelijk