Resultaat
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Menno

Afgelopen woensdag 28 juni bij MEMO langs geweest met mijn Fiat Punto. Eerst even telefonisch contact met hen gehad of ze de banden die ik nodig had voorradig hadden, en dat was zo. Kom maar langs... Afgelopen woensdag 28 juni bij MEMO langs geweest met mijn Fiat Punto. Eerst even telefonisch contact met hen gehad of ze de banden die ik nodig had voorradig hadden, en dat was zo. Kom maar langs werd aangegeven en einde dag heb ik mij gemeld. Goed geholpen, lekkere koffie en goed geprijsd! Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar.

grt Menno

G Vos

Top behandeld !

Pieter

Mooie nette zaak met up to date apparatuur !
Snel / vakkundig & eerlijke prijs !
Nogmaals dank en hoop dat je zaterdag een geweldige dag met dito feest zult hebben Mo .
Groeten...
Mooie nette zaak met up to date apparatuur !
Snel / vakkundig & eerlijke prijs !
Groeten Pieter 0/

Karin Evenboer

Ik kreeg een gedegen advies over de wisseling van mijn banden en er werd oplossingsgericht gehandeld.

Marcel spilt

Hai allemaal..mijn ervaring , super gezellige en vakbekwame jongens !! Echt een aanrader !!

Max Wimmers

Vanochtend voor het eerst geweest, moest in Amersfort zijn en ben gelijk richting Memobanden Nijkerk gegaan . Wat een goede gasten zijn dit. Moest eerst 1 uur wachten, maar na een 15 minuten komt... Vanochtend voor het eerst geweest, moest in Amersfort zijn en ben gelijk richting Memobanden Nijkerk gegaan . Wat een goede gasten zijn dit. Moest eerst 1 uur wachten, maar na een 15 minuten komt monteur meneer ik zet uw auto op de brug kunt u snel naar huis.
Wielen zijn uitgelijnd met Lasertechnologie.. Kortom adres waar ik zeker terug kom. TOP ERVARING.

Oz-Ar Transport

Super snel en super secuur!

Ed

Onlangs mijn banden laten vervangen.
Goede service en prijs en je word er vriendelijk geholpen.

Klantvriendelijk en servicegericht!