Nazorg
9.4/10
9.6/10

229 Reviews

Piet

10/10

Vandaag, 27 september 2017, 2 voorbanden laten monteren bij Memo Auto-en Bandenservice te Nijkerk. Het ontvangst was al bijzonder gastvrij door de eigenaren, Het bedrijf ziet er zeer netjes en... Vandaag, 27 september 2017, 2 voorbanden laten monteren bij Memo Auto-en Bandenservice te Nijkerk. Het ontvangst was al bijzonder gastvrij door de eigenaren, Het bedrijf ziet er zeer netjes en verzorgd uit. Ook de wachtkamer is heel fraai ingericht en zeer schoon.De koffie is gratis terwijl u wacht. Men is niet te beroerd om kosteloos ook kleine oneffenheden aan uw auto te verhelpen, zoals het vastzetten van iets of zo. Ik kan een ieder aanraden deze nette zaak en vriendelijke mensen te bezoeken.

Richard Tijsen

10/10

Superbanden, superservice kortom zeer tevreden!?

Robbert van der Velden

10/10

Goed!
Ruim meedenkend en betaalbaar.
Daarnaast erg gezellig en gastvrij. Heel fijn

M.imha

10/10

Heel blij met me nieuwe auto!!!
Geweldige service, na de overschrijving nog heerlijk kunnen genieten van een bakje koffie!
Top heren bedankt!!

N V T

9/10

Was super goed top.

Nima

10/10

Nieuwe auto gekocht bij Memo in Nijkerk. De auto zag er schoon en mooi uit en na een proefrit was ik verkocht. Uiteindelijk auto meegekregen met een gratis grote beurt en nieuwe APK en geen onzin... Nieuwe auto gekocht bij Memo in Nijkerk. De auto zag er schoon en mooi uit en na een proefrit was ik verkocht. Uiteindelijk auto meegekregen met een gratis grote beurt en nieuwe APK en geen onzin als afleverkosten. Ik raad deze garage zeker aan!

Boudewijn Mol

10/10

Uitstekende mannen die voor kwaliteit gaan. Sociaal en gedreven het beste te geven. Bereid om uitleg te geven over wat ze doen aan je auto. Prima ervaring voor prima prijs.

Robert Hogebrug

10/10

Wat word je bij dit bedrijf fantastisch en snel geholpen en beleef je dat banden wisselen en uitlijnen een vak is.

10/10

Ik kom uit Den Haag en op vakantie op een camping.Waar ik zag dat ik met spoed 2 banden moesten worden vervangen . Via Google gezocht en Ben bij Memo banden geweest waar ik de zelfde dag terecht... Ik kom uit Den Haag en op vakantie op een camping.Waar ik zag dat ik met spoed 2 banden moesten worden vervangen . Via Google gezocht en Ben bij Memo banden geweest waar ik de zelfde dag terecht kon om mijn auto 2 andere banden laten plaatsen en uitlijnen . Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf zeer vakkundig monteur die goed werk geleverd heeft voor een betaalbare prijs. Goede service en goed werk,
Bas van V

Reinier Kranen

10/10

Vandaag naar MEMO geweest voor twee nieuwe voorbanden onder mijn Renault Trafic. Er werd mij al snel een goed voorstel gedaan voor de vervanging van mijn banden. Daarna moest ik even wachten tot de... Vandaag naar MEMO geweest voor twee nieuwe voorbanden onder mijn Renault Trafic. Er werd mij al snel een goed voorstel gedaan voor de vervanging van mijn banden. Daarna moest ik even wachten tot de klant voor mij klaar was en ben toen snel en vakkundig geholpen. Mijn ervaring: Vriendelijkheid, goede service en vakkundigheid voor een zeer redelijke prijs. Ik kom hier zeker weer terug en zal dat ook anderen aanraden.