Resultaat
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Van de Broek

Goede eerste ervaring met dit bedrijf.

Beste John
We zijn blij dat u tevreden bet over onze service.
Graag tot de volgende keer.

Marcus koelewijn

Aardig en alert deze mensen willen voor de goedkoopste oplossing voor de klant zoeken.

Eftewel eerlijk personeel.

Beste Marcus
We zijn blij dat u tevreden bent over onze service.

Marisse Meijer

Fantastische service. Tijdens onze vakantie maakte de auto een naar geluid. Meteen bij de eerste de beste garage gestopt. Ze hebben ons direct geholpen. Onderdelen bij de sloop gehaald om voor ons... Fantastische service. Tijdens onze vakantie maakte de auto een naar geluid. Meteen bij de eerste de beste garage gestopt. Ze hebben ons direct geholpen. Onderdelen bij de sloop gehaald om voor ons de kosten zo laag mogelijk te houden. Vriendelijke mensen. Perfecte service en prachtig pand. Twee uur later konden wij met een gerust hart onze vakantie voortzetten. Heel erg bedankt mensen van de Memo auto en bandenservice

Reactie MEMO Auto- en Bandenservice:

Bedankt voor u reactie, wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen weer veilig uw vakantie voort te zetten.
graag tot ziens

Liesbeth Bakker

Goede service. Nieuwe banden en uitgelijnd auto rijdt weer super!!

BeekmanSD

Carterpan vervangen

Peter Toet

Zeer tevreden met deze vakmensen

Goed en snel geholpen met het wisselen van nieuwe banden. Eerlijk advies of er 2 of 4 banden vervangen moesten worden. Verder erg tevreden over de uitlijning en de koffie terwijl je wacht in een... Goed en snel geholpen met het wisselen van nieuwe banden. Eerlijk advies of er 2 of 4 banden vervangen moesten worden. Verder erg tevreden over de uitlijning en de koffie terwijl je wacht in een nette ruimte.

L. van Zetten

Ik ben al meerdere malen bij Memo geweest. De medewerkers zijn vriendelijk en denken mee met de klant. Ik ben meer dan tevreden over de service.

Nette offerte.
uitvoering volgens afspraak