van leent-wouters

Heel goed

goede producten

Mevr. J.A.M.J. van Overbeek

Op woensdag 20 april bracht ik met mijn zus, die na een ernstig herseninfarct aan de rechterzijde verlamd is geraakt, een bezoek aan de schoenenzaak Meijerink.

De zaak door velen...

De zaak door velen geadviseerd als de speciaal zaak in schoenen.
Helaas viel de keuze in een speciale breedtemaat erg tegen. Daarbij werden we door een verkoopster geholpen die duidelijk liet blijken dat het haar allemaal teveel was. Ze zag ons liever gaan dan komen.
Het was de eerste keer na dit trauma dat mijn zus nieuwe schoenen kocht en het was een hele nare ervaring.
Wij hadden van deze specialistische schoenenzaak wel iets anders verwacht en zullen dit adres zeker niet aan anderen aanbevelen .

Vele mooie schoenen en merken maar niet in de breedtemaat K die wij zochten

De verkoopster was geen visitekaartje voor de zaak eerder een afknapper!!!!

Reactie Meijerink Schoenen:

Geachte mevrouw Van Overbeek,
Bedankt voor het geven van uw review. Graag maak ik gebruik van deze om uit te leggen hoe wij uw bezoek hebben ervaren aan onze winkel.
U bent met uw zus bij...
Geachte mevrouw Van Overbeek,
U bent met uw zus bij ons in de winkel geweest omdat uw zus nieuwe schoenen nodig heeft. Spijtig genoeg is uw zus door een herseninfarct verlamd geraakt aan haar rechterkant. Haar been is voorzien van een brace en ze heeft geen controle over haar voet.
U heeft met uw zus diverse schoenen uitgekozen, welke wij niet direct geschikt vonden voor uw zus. Desondanks hebben we onze uiterste best gedaan om de schoenen aan te passen bij uw zus. Helaas zonder succes.
Wij hebben u beide aansluitend laten zien welke schoenen eventueel wel geschikt zijn. De keuze is inderdaad niet groot maar uw zus reageerde positief op de keuze, u echter niet. Aansluitend heeft u mijn collega laten weten erover na te denken.
Naar aanleiding van uw mail heb ik gesproken met mijn collega’s, die aanwezig waren. Ik vind het jammer dat u uw bezoek aan ons als negatief heeft ervaren, terwijl wij uw bezoek helemaal niet zo hebben ervaren.
Hopelijk is uw zus bij een andere winkel wel geslaagd.
Jessica Visser
Operationeel Manager Meijerink Schoenen

C

Eerste keer dat ik bij dit bedrijf de product koop

Goed kwalieteit met prijsAlle

Alle producten zijn gratis vetzenden

Hendriks

Snel en accuraat

Snelle terugbetaling

Betere kleurechte foto’s?

Hans

Matig

Goed merk

Na 3 dagen pas verzonden. Geen enkele reactie op mijn vragen per mail. Geen track & trace ontvangen. Terugsturen moet je zelf betalen.

Brandsma

Slecht

Geen oordeel

Verzending

Reactie Meijerink Schoenen:

Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review, dat stel ik op prijs.
Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review, dat stel ik op prijs.
Helaas heeft onze service beoordeeld met een cijfer 2, ik ga er vanuit dat dit te maken heeft met de snelheid van levering.
Naar aanleiding van uw review heb ik de status van de levering van uw pakket nagevraagd bij onze bezorgdienst GLS. ZIj hebben het pakket ontvangen, maar op dit moment is het onbekend waar het is. Zij gaan een onderzoek instellen.
Zodra wij een bestelling overhandigen aan GLS, ontvangt onze klant een mail met daarin een track en trace code. Op deze wijze kunt u de verzending van uw pakket volgen. Ik vraag u de volgende keer gewoon contact met ons op te nemen, dan kunnen wij meteen voor u navraag doen.
Zodra er meer bekend is over de bezorging van uw pakket, stellen wij per mail meteen op de hoogte.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Jessica Visser

delivery very snel

good as it is

Bakema

Zeer tevreden!

Duidelijke omschrijving, snelle levering.

Niet.