S. C.

Snelle bezorging, snelle geld retour!

snelheid

Retour niet op kosten van klant.

Tamara

Lijkt wel of badslippers verbleekt zijn door de zon toen ik ze kreeg

Niets

Vond de badslippers kwa kleur mooier op de website...lijken wel of deze in de zon in de vitrine hebben gelegen zo vaal

----

Belachelijk dat je € 5,00 meer betaald dan wat de prijssticker in de schoen aangeeft. Levering is gratis. Ja, zo kan ik het ook.

----

Draag al jaren het zelfde merk en maat. Gekochte is meer als een halve maat te groot. Retourneren wordt zo wel erg duur. B keus?

Reactie Meijerink Schoenen:

Beste klant,
Beste klant,
Erg vervelend dat er een prijsverschil is met de prijssticker in de schoen en het aankoopbedrag. Dit is zeker niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Wij hebben zojuist opdracht gegeven tot terugbetaling van €5,-.
Team webshop Meijerink Schoenen

Remmerswaal

Paar x schoenen al besteld, is steeds in goede orde ontvangen, ben blij met de leveringen

Goed en duidelijk

J.D

Duidelijk en snelle verzending

Website

Xxxxx

Matig

Goeie schoenen

Bestelde schoenen bleken gedragen. Dan moet je niet zeggen dat het zwart op de zolen van het passen in de winkel afkomstig is. Duidelijke gebruikssporen, ook bovenop. Wel fijn dat u foto's stuurde... Bestelde schoenen bleken gedragen. Dan moet je niet zeggen dat het zwart op de zolen van het passen in de winkel afkomstig is. Duidelijke gebruikssporen, ook bovenop. Wel fijn dat u foto's stuurde voordat u ging verzenden. Zo kon ik het zien.
Verzending met gls is hopeloos

Yoke

Ik had het gemakkelijk, ik weet precies wat ik wil hebben en wat mij past. Via de website bestellen is dan een fluitje van een cent.

Christa vogels

Levertijd was goed na 2 dagen had ik mijn schoenen

Alles goed

Jammer genoeg werkte de link niet van het postbedrijf.

geen bedrijf

Goede service snelle bezorging.

weet ik niet zo snel ?? goede afhandeling

niks

Francien van der Burgt

Op zich goed alleen jammer dat de schoenen laat kwamen omdat het voor mijn schoondochter die nu over was van Londen. Kwam net 5 min.binnen voordat ze vertrekte.

Duidelijke informatie

Als je beloofd volgende dag bezorgen moet dat geen week worden