Dirma

Q

GLS is niet echt een vervoerder die ik zou kiezen, woensdag besteld en de week erop dinsdag bezorgd. Het hoeft voor mij niet de volgende dag, maar iets vlotter is wenselijk.

W. Allee

Bestelling duidelijk te en levering zoals vermeld op de website

Transparant

Iets doen aan de verzendkosten! Is niet echt van deze tijd meer! Ik ben 10 euro kwijt voor het ontvangen en terug zenden van het pakket. Dus als je het item houdt dan valt het mee maar mocht het... Iets doen aan de verzendkosten! Is niet echt van deze tijd meer! Ik ben 10 euro kwijt voor het ontvangen en terug zenden van het pakket. Dus als je het item houdt dan valt het mee maar mocht het niet passen of bevallen dan heb je dikke pech want dan ben je 10 euro kwijt zonder dat je er iets aan over houdt. Balen!!

Yolanda Lippens

Slecht

aanbod Ecco schoenen

Retourkosten voor klant zijn belachelijk! Dat is niet meer van deze tijd. Ik had beter bij Zalando kunnen bestellen. En het versturen in papier is ook niet handig, dan moet ik ervoor zorgen dat de... Retourkosten voor klant zijn belachelijk! Dat is niet meer van deze tijd. Ik had beter bij Zalando kunnen bestellen. En het versturen in papier is ook niet handig, dan moet ik ervoor zorgen dat de schoenendoos daarin past omdat het origineel niet beschadigd mag worden? Niet klantvriendelijk, erg onhandig. Ga met de tijd mee!

Astrid Ruijer

Geen idee

Ivonne Teering

Betrouwbaar en vlot

Retourneringen vlot afgehandeld

Helemaal in orde, ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Gretha

Zeer tevreden

Duidelijke informatie

Ans Harmsen

Alles netjes geregeld

Afspraak goed nagekomen

Geen tips

Van Beers

Ecco schoenen besteld en betaald.
Het eerste wat mij opviel is dat ik geen orderbevestiging ontving.
Meerdere keren gebeld kreeg geen contact.
Daarna een winkel van Meijerink, in...
Ecco schoenen besteld en betaald.
Het eerste wat mij opviel is dat ik geen orderbevestiging ontving.
Meerdere keren gebeld kreeg geen contact.
Daarna een winkel van Meijerink, in Alkmaar gebeld. Daar konden ze mij niet helpen.ik kreeg een e-mail adres wat niet bleek te kloppen.
Uit eindelijk werden mijn bestelde schoenen bezorgd. Daar ben ik tevreden over.
Helaas niet over de communicatie, daar zitten nog wel wat verbeter punten.
Evelyn van Beers

Communicatie verbeteren naar de klant.

Reactie Meijerink Schoenen:

Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review.
Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review.
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze communicatie. Graag maak ik van de gelegenheid gebruik om de situatie toe te lichten.
Na ontvangst van een bestelling ontvangt onze klant 2 keer een mail; de eerste is "bedankt voor uw bestelling" en de 2e met het onderwerp "betaling ontvangen". Beide mails worden automatisch gestuurd naar het mailadres van opgave. Wellicht zijn onze mails in de spambox van uw mailaccount terecht gekomen. De 3e mail, die we naar u hebben gemaild, is degene met daarin de track en tracecode van uw pakket.
U geeft aan dat wij slecht telefonisch bereikbaar waren. Mocht u ons hebben wil bereiken op de woensdag 15 september dan klopt dit wel enigszins. Het was telefonisch heel druk en later op de dag kampte we met een storing. Hiervoor bied ik u onze excuses aan. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9:30 - 17:00 uur. op telefoonnummer 0229-760760, Per mail kunt u ons bereiken via info@ecco-shop.nl. Beide zijn terug te vinden op onze website.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Jessica Visser
team ecco-shop.nl

hanneke molenaar

Helaas de laarsjes nog niet in huis.
De bezorgdienst heeft mij niet thuis getroffen en mailt mij dat ze een briefje in mijn bus hebben gedaan.
Ik heb een dergelijk briefje helaas niet...
Helaas de laarsjes nog niet in huis.
Ik heb een dergelijk briefje helaas niet aangetroffen en heb dit al 2x aan uw bezorger doorgegeven (per mail).
Ontving geen reactie.
Ik weet nu niet of uw bezorger het pakket per abuis bij iemand anders in de bus heeft gedaan?!?

nog niet mogen ervaren

Zie hierboven

Reactie Meijerink Schoenen:

Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review, dit stellen wij op prijs.
Graag maak ik van de situatie gebruik om de situatie uit te leggen.
Ik heb zojuist gezien dat u uw bestelling...
Goedendag,
bedankt voor het geven van uw review, dit stellen wij op prijs.
Graag maak ik van de situatie gebruik om de situatie uit te leggen.
Ik heb zojuist gezien dat u uw bestelling heeft ontvangen. Waarom heeft het langer geduurd, voordat GLS het pakket bij u heeft kunnen afleveren? Op de dag van aflevering was u niet thuis en heeft GLS u een mail gestuurd met de vraag wanneer zij het pakket mogen leveren. En zij ondernemen pas actie, nadat zij wat van u hebben gehoord. Dit is gebeurd op vrijdag 18 september en de eerst volgende werkdag (vandaag) is uw bestelling geleverd.
Mocht u de volgende keer weer problemen ondervinden, dan vraag ik u meteen contact met ons op te nemen. Wij hebben dan de mogelijkheid om eventuele problemen voor u op te lossen,
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel plezier van uw aankoop.
Jessica Visser
Meijerink Schoenen