Nvt

Keurig volgens afspraak

Groot assortiment

Prijs vrij hoog tov andere winkels

Domburg

Voor het eerst iets besteld

Duidelijke informatie

M.E.S. van Ockenburg

Snelle service

Snelle bezorging

Lagere retourkosten

Eveleens

Prima! Werd meteen teruggebeld tien er iets moest worden opgelost!

Goede foto's van de artikelen

Geen idee! Pas 1x besteld en alles goed verlopen.

draaijer

Wat je graag wilt, een snelle levering. de 1e keer. Wel weer retour gedaan omdat de maat niet goed was. Nieuwe besteld ( zijn onderweg) maar nu afwachten of ze het geld ook snel terugboeken.

snelle levering en goede communicatie via de mail

tot nu toe niet

Stuiver

Vlotte levering

Overzichtelijk

Weet ik niet

Gerda Kras-Kes

De bestelde schoenen waren netjes op tijd bezorgd

een duidelijke website met meerdere foto's van de schoenen van verschillende kanten gezien

het is jammer dat mijn schoenen niet pastten, ik was naar een Ecco-winkel in Purmerend gegaan, deze was gesloten vanwege Corona en vervolgens moest ik zelf € 7,25 verzendkosten betalen om deze terug... het is jammer dat mijn schoenen niet pastten, ik was naar een Ecco-winkel in Purmerend gegaan, deze was gesloten vanwege Corona en vervolgens moest ik zelf € 7,25 verzendkosten betalen om deze terug te sturen terwijl dit niet het geval is bij andere online winkels. een tip/verbeterpunt dus: gratis terugsturen (vooral als de winkels gesloten zijn)

Meijerink Schoenen

Duurde vier dagen voordat ik bericht kreeg dat de schoenen waren verstuurd. Caronavirus ?

Schoenen voldeden

Eerder bericht sturen dat schoenen verstuurd zijn.

Dijkstra

Keurig en snel

Prima zo

S

Online laarsjes besteld, helaas iets te groot. Terug gebracht in de winkel; winkelbediende was best onbeleefd, ze gaf aan beter naar de winkel te kunnen komen ipv online winkelen. Ook kreeg ik bij... Online laarsjes besteld, helaas iets te groot. Terug gebracht in de winkel; winkelbediende was best onbeleefd, ze gaf aan beter naar de winkel te kunnen komen ipv online winkelen. Ook kreeg ik bij achterlaten van de laarsjes twv 150 euro geen bewijs van afgifte, het gaat op vertrouwen (het is allemaal goed afgehandeld).

Goede kwaliteit

Vriendelijkheid personeel