Meijerink Schoenen

Meijerink Schoenen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Meijerink Schoenen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1550
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Meijerink Schoenen met 9/10. Gebaseerd op 1550 ervaringen.

Jan Nijmeijer
Jan Nijmeijer

Grote keuze bij de grote maten. ( 47 )
Het telefonisch contact verliep heel rustig en zeer klantvriendelijk

Eigenlijk vind ik dat je de schoenen gratis moet kunnen retourneren. Zeker omdat je van een plaatje moet bestellen. Verwerk dit dan in de prijs.

Prima.

Zeer goed (9/10)

Toen ik belde omdat de melding van het moment van bezorging mij niet duidelijk was, werd direct actie ondernomen. Ik werd direct teruggebeld!

Ik had een latere datum voor de bezorging afgesproken. Echter in de bevestigingsmail werd de datum van een dag later genoemd. Dit wekte twijfel bij mij op.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een paar ecco sandalen besteld.

Zeer slecht (2/10)

Aanbod is groter dan bij andere ecco verdelers

Betalen voor levering
Het heeft 2 a 3 dagen geduurd voor ik de bestelling heb ontvangen. Voor een betalende service is dit ondermaats. Ik kon de track en trace code niet ingeven op de website waarnaar je word verwezen en bijgevolg kon ik het pakket niet volgen. En bleef ik in het ongewisse over het moment van de levering.

Score voor Meijerink Schoenen:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De foto op de website is zeer onduidelijk en komt niet overeen met de werkelijkheid. zeer jammer want ik heb hierdoor de verkeerde schoenen besteld. er staat ook geen info bij de schoenen, zoals je zou verwachten. meerdere foto's en een degelijke uitleg bij de schoenen is noodzakelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke site om te bestellen en snel schoenen in huis.

WJ Platvoet - Hendriks
Goed (8/10)
WJ Platvoet - Hendriks
Score voor Meijerink Schoenen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief, hadden wat ik zocht.

Uitstekend (10/10)

ik heb de laarzen helaas terug moeten sturen, omdat de schacht te wijd was. ik kreeg meteen bericht toen zij ze ontvangen hebben en kreeg meteen mijn geld teruggestort. heel snel afgehandeld!

als ik dan toch iets moet zeggen, dan is het enige dat iets minder duidelijk was, de communicatie van uit GLS. ik heb niet kunnen achterhalen hoe laat de laarzen ongeveer zouden arriveren. ik kreeg alleen te zien dat ze op n bepaalde tijd bij een sorteerventrum hier in de buurt waren. vanaf toen, geen bericht en het heeft nog n hele tijd geduurd voor ze hier waren vanuit dat sorteercentrum. bij andere pakketjes (geleverd via post) kan ik zien hoe laat ze ongeveer langskomen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed, alles snel en correct afgehandeld.

Goede beschrijving en informatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb ecco laarsjes besteld en werden snel geleverd. ben erg blij met de laarsjes; goede maat en pasvorm..
ik ben heel tevreden over dit bedrijf en kan het iedereen aanbevelen.

Goed (8/10)

Snelle en correcte levering

Score voor Meijerink Schoenen:4/5

Prima.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Degelijk bedrijf en kwalitatief hoogwaardige schoenen.

Ineke Blankers
Ineke Blankers

Ja , bij mijn bestelling werd ik zo begeleid, dat ik ook mocht profiteren van een kortingscode.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dit is de eerste keer dat ik met uw bedrijf in aanraking kom, maar mijn ervaring is heel positief.

Bedrijfsinformatie

Onze klanten zijn onze vrienden! Sinds 1940. Meijerink Schoenen bestaat dit jaar maar liefst 73 jaar. Het begon met een schoenmakerij aan de Grote Oost te Hoorn. De eerste winkel en nog steeds de hoofdwinkel aan de Nieuwsteeg 39 te Hoorn opende haar deuren in 1956. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot 6 vestigingen. Hieronder vier Ecco shops in Hoorn, Alkmaar, Purmerend en Heerhugowaard waar Ecco schoenen worden verkocht. Per 1 juni 2012 hoort Mantel Schoenen te Schagen ook bij het bedrijf
Adres
Nieuwsteeg 39