Rm

Leuk magazine, dochter is altijd blij als het weer komt, wisselende thema's, actueel. Alleen jammer dat bijna alles wat erbij zit als kado gericht is op mobiele telefoon, welke dochter nog niet... Leuk magazine, dochter is altijd blij als het weer komt, wisselende thema's, actueel. Alleen jammer dat bijna alles wat erbij zit als kado gericht is op mobiele telefoon, welke dochter nog niet heeft. Dit veroorzaakt wel teleurstelling.

Evy schoonus

Mijn moeder had al eerder het “meiden-blad” al eens meegenomen voor me. Toen vond ik vooral de plaatjes en korte stukjes heel erg leuk. Maar sinds mijn begeleiding voor mijn dyslexie opgestart is... Mijn moeder had al eerder het “meiden-blad” al eens meegenomen voor me. Toen vond ik vooral de plaatjes en korte stukjes heel erg leuk. Maar sinds mijn begeleiding voor mijn dyslexie opgestart is ben ik helemaal verkocht aan het blad! Binnen no time had ik de bladen uit de kado-box bij mijn abonnement uitgelezen! En zit ik iedere 4 weken bij de brievenbus te wachten op het nieuwe blad!! 🥰

Karin Dahmen

Onze kleindochter is er heel blij mee
Ze vind t een super leuk blad

Edith Snijdee

Mijn dochter is lid

Chantal

Mijn dochter is er erg blij mee.

Patricia Klaassen

Leuk magazine. En wordt altijd op tijd geleverd.

Jalysa Koop

Wij zijn ontzettend blij met meiden!! Onze dochter kan verantwoord leuke dingen lezen. Er zit altijd wat leuks bij! Een leuke gadget van deze tijd! Onze dochter van 10 wacht elke keer vol spanning... Wij zijn ontzettend blij met meiden!! Onze dochter kan verantwoord leuke dingen lezen. Er zit altijd wat leuks bij! Een leuke gadget van deze tijd! Onze dochter van 10 wacht elke keer vol spanning wanneer het volgende blad weer door de bus valt! Ook de mystery box bij het 2 jarig abbonement is echt de moeite waard!! Vooral het Doe boek is ook helemaal fantastisch! Bedankt meiden! Ook doet mijn dochter altijd mee met leuke actie’s zoals deze!! Duimen maar 😉

Petra

Hele goede ervaring, mooi welkomstpakket ontvangen en elke maand een mooi meidenblad in de bus!

Jane

Heel tof magazine voor jongeren

Mel van Klingeren

Mijn dochter is er zo blij mee..een echte tienermeid van 12. De gadget die er elke bij zit wordt echt gebruikt en ze kan niet wachten op het volgende boekje.