Marjolein nu

Meiden magazine is heel leuk. Ze is altijd blij met het cadeautje! Het cadeautje gaat soms wel stuk. Maar er staan ook leuke dingen in zoals puzzels win acties en meer abonneer zeker!

A

Mijn dochter is er erg blij mee

June

Heel goed en heel leuk

Colinda Vink

Meiden magazine staat boordevol leuke en handige tips,strips, doe het zelf ideeen. Zelfs ik als moeder lees het magazine dus dat zegt genoeg

Iris Jongkoen

Het is zo leuk. Met heel veel leuke DIY's. Superfleurig blad met toffe testjes .

Jessica en Sandy

Mijn dochter ( 12 ) en ik vinden het een leuk blad en lezen het ook echt samen.
Mijn dochter wilde graag het MEIDENBOX welkomstgeschenk, en die vond ze super leuk.

Bianca en Benthe van den Bergh. bloijens@hotmail.com

Actueel, vlot, jong, leest lekker weg. Leuke onderwerpen. Dochterlief kijkt iedere maand uit naar haar glossy 😉

loumi matzke

Ik vind de magazine een heel leuk tijdschrift waar je veel inspiratie van krijgt. Er zit voor ieder persoon wel een leuke rubriek tussen, bijvoorbeeld: Voor als je van strips lezen houdt, als je van... Ik vind de magazine een heel leuk tijdschrift waar je veel inspiratie van krijgt. Er zit voor ieder persoon wel een leuke rubriek tussen, bijvoorbeeld: Voor als je van strips lezen houdt, als je van interviews houdt, als je van bakken houdt, als je van shoppen houdt of van cadeautjes. Bij elk meiden magazine exemplaar zit er een fysiek cadeautje aan het tijdschrift. Dit tijdschrift geeft mij inspiratie om bijvoorbeeld een keer weer iets te bakken of te knutselen, in plaats van alleen maar achter een scherm te zitten. Ook zitten er altijd leuke posters van sterren in die je kunt uitknippen en opplakken aan de muur. Ik vind de prijs een goede deal met wat je er voor terug krijgt. Ik raad u dus zeker aan om is een abonnement te nemen op meiden magazine!

Eline

Top! Dochter is er ontzettend blij mee. Het welkomskado was geweldig. Af en toe zit er een leuk extra diy blad bij of zomer/wintermagazine. En elke maand een kadootje maakt het natuurlijk extra leuk.