Prive

Stoelen zijn goed, volgens mij moeten er dopjes onder de poten maken veel lawaai hebben jullie die ?????

Rozema

Goed, geven goed advies, bellen als bestelling binnen is.

C. Colet

Mijn geleverde artikel heb ik kapot uit de doos gepakt. Heb hierover vervolgens Megadump gebeld, en de volgende dag kreeg ik een nieuwe toiletbril. Top

klusbedrijf johan van rens

snelle en goede service

rick & nienke

Onlangs heb ik mijn badkamer vernieuwd met hulp van MegaDump Wormer en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het personeel was uiterst behulpzaam en deskundig, en hielp me met het maken van de... Onlangs heb ik mijn badkamer vernieuwd met hulp van MegaDump Wormer en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Het personeel was uiterst behulpzaam en deskundig, en hielp me met het maken van de beste keuzes binnen mijn budget.

De prijzen zijn competitief en de kwaliteit van de producten is top. Alles werd op tijd geleverd en eventuele vragen na aankoop werden snel en professioneel beantwoord. Ik raad MegaDump Wormer sterk aan voor iedereen die zijn badkamer wil renoveren. Ze bieden uitstekende service en kwaliteit.

Joppa

Goede kwaliteit producten, vlotte levering

Tjerk

Absolute top zaak! Prachtige spullen en tegels voor echt mooie dumpprijzen. Gratis voor de deur parkeren en geweldige service van vrolijke en kundige medewerkers. Hier komen we zeker terug!