Wilbert en Elisa

Geweldige service! In 2018 een complete badkamer besteld. Nu hadden wij gekozen voor mat zwart kranenwerk. Na verloop van tijd begonnen ze toch iets wat te verkleuren en af te bladeren. Ons destijds... Geweldige service! In 2018 een complete badkamer besteld. Nu hadden wij gekozen voor mat zwart kranenwerk. Na verloop van tijd begonnen ze toch iets wat te verkleuren en af te bladeren. Ons destijds ook verteld dat ongeacht de fabrikant de kans aanwezig was dat dit kon gebeuren. Enfin, toch maar eens contact gezocht met Megadump. 1 mailtje met een aantal foto's door gezonden en 3 dagen later onder coulance een complete set afbouw delen toegezonden gekregen. De douche en wastafel kranen zijn weer helemaal nieuw! Dit is wat ik noem service en hier kunnen een hoop andere bedrijven een puntje aan zuigen. JONGENS HARTELIJK DANK!! Mocht ik in de toekomst aan een nieuwe badkamer toe zijn weet ik zeer zeker de weg wederom te vinden.

Dieter particuliet

Top afhandeling en snellebezorging

R.B

Ik had 2 producten besteld, 1 van de 2 producten had ik met spoed nodig. Gelukkig waren ze zo vriendelijke om het product dat ik nodig had met spoed te versturen! Echt hele goede service!

Peter Hellemond

Leuke aanbieding, levering iets later ivm niet op voorraad, goed op de hoogte gehouden

Ton

Prijstechnisch zeer scherp, wel zelf achter aan bellen om de status van de levering na te vragen.

Marianne

Goede service, goede communicatie

Marc Seveke

Prima service!!

Mevlut Sazli

Een bedrijf om altijd zaken mee te doen