Peter Kuhlmann

Goed, alleen had het transport wel beter geregeld kunnen worden. 2 complete Geberit UP100 sets besteld en eerst komen de toiletten vervolgens gebeld wanneer we de frames etc. kunnen verwachten deze... Goed, alleen had het transport wel beter geregeld kunnen worden. 2 complete Geberit UP100 sets besteld en eerst komen de toiletten vervolgens gebeld wanneer we de frames etc. kunnen verwachten deze zijn toen meteen nagestuurd vanuit de fabrikant en de volgende dag geleverd. Bij de frames miste nog de druk plaatjes die weer een dag later binnen waren gekomen.

Dominik

Week wacht ik op het toilet, het toilet kwam, het kwam beschadigd aan, ik vroeg om een ​​klacht en 3 weken niets, geen antwoord. Ik moet een nieuw toilet kopen in een andere winkel, ik ben 180 €... Week wacht ik op het toilet, het toilet kwam, het kwam beschadigd aan, ik vroeg om een ​​klacht en 3 weken niets, geen antwoord. Ik moet een nieuw toilet kopen in een andere winkel, ik ben 180 € kwijt + tijdverspilling

Yunus Emre Görmez

Super personeel en mega super service!

Martin Logtens

Reageerde heel snel, attent en pragmatisch op mijn bestelling.

Wouter Smeding

Zeer goede ervaring met de bezorgservice en het contact houden over de leveringen!

Particulier, zwaar mindervalide vrouw

Oplichtersbende, tot aan de koop alles beloven, zelfs de wettelijke internetaankoop van 14 dagen wordt totaal genegeerd, ik als klant 14 dagen ( ben zwaar mindervalide) al 14 dagen niet kunnen... Oplichtersbende, tot aan de koop alles beloven, zelfs de wettelijke internetaankoop van 14 dagen wordt totaal genegeerd, ik als klant 14 dagen ( ben zwaar mindervalide) al 14 dagen niet kunnen douchen, stress, verkeerde wanden, dubbele kosten loodgieter, en totaal geen compensatie. Wat een waardeloos bedrijf , ik raad niemand aan om zaken met hen te doen, ze beliefen en bedriegen je, en uiteindelijk ben je dan net als ik het haasje, heel veel geld kwijt en een product dat voor geen meter klopt, past, en verschrikkelijk is afgewerkt. Dus EEN GEWAARSCHUWD MENS TEL VOOR 2, KOOP NIET BIJ MEGADUMP want dan eindigt het net zo als bij mij. Waardeloos, geen bad/douche, 14 dagen troep,stress, ellende, geen douche en CENTEN KWIJT.
IK HOOP DAT HIJ MET HEEL ZIJN MEGADUMP ZIJN KARMA SNEL OP BEZOEK KRIJGT. Mensen die zo liegen krijgen hun trekken thuis.
Het zal mij benieuwen of ze deze reactie durven te plaatsen???

Siebo vd Berg

Duidelijke bezorgafspraak, goed dat ze Kontakt opnamen.

Lieke

Goed, erg klantvriendelijk!