Vreeswijk

Slechte ervaring. Denkt niet mee met de consument. Zal hier nooit meer wat kopen en ook niet aanraden bij vrienden en familie zoals ik wel met andere bedrijven tijdens onze verbouwing heb gedaan.

GEEN

Blok

TOP

gemakkelijk een order plaatsen, betalen, een snelle levering en last but not least scherpe prijzen

Cleo

Slechte communicatie. Producten worden zonder bericht veel te laat geleverd.

Piet de Boer

Toen ik na bijna een jaar de doos met het frame van de wand-wc openmaakte zat de drukplaat er niet bij. Ondanks de lange tijd stuurde men me onmiddellijk een nieuw paneel!
Dat is service.

De service dus

Suijkerbuijk

Het bestelde, een douchewand, is zeer snel geleverd

Mooi aan de prijs

Broekmans

Goed geholpen

deskundig

Danny bv

Prima site lekker overzichtelijk. Echter puntje van aandacht vind ik dat er gekeken mag worden over het versturen van producten. Nu blijkt dus dat Megadump met meerdere partijen zaken doen omtrent... Prima site lekker overzichtelijk. Echter puntje van aandacht vind ik dat er gekeken mag worden over het versturen van producten. Nu blijkt dus dat Megadump met meerdere partijen zaken doen omtrent het versturen. Ik kreeg 3of 4 pakketjes binnen op verschillende dagen en dat vind ik zonde en onnodig.
Als mij was gevraagd of ik het erg vond dat mijn bestelling een week later bezorgd kan worden zodat er maar 1x gereden hoeft te worden dan ben ik daar een voorstander van.
En misschien handig om ook aan de klant te vragen voor eventuele bezorg datum zodat de klant zeker thuis is waardoor de kans flink verminderd om nog eens terug te moeten komen.

Overzichtelijke site met suggesties voor bijbehorende producten

Xx

Goede ervsring

Mooi produkte. Snelle levering. Mooie prijs

Paul van Rijn

Perfecte levering

Op tijd geleverd, volgens de website, en levering aan huis Top

André Duiser

Goed, snel