1959 beoordelingen

1959 Reviews

particulier

Duidelijk overzicht, goede omschrijving, en snelle en nette levering

Gossen

Geweldige keuze en vriendelijke bediening.
Ze helpen je echt om een goede keuze te maken.

B en M Scholte

Vanmiddag bij Megadump Dalen onze spullen gekocht voor de badkamer,wat zijn wij daar Super goed geholpen,omdat het tijd druk is op Zaterdag werd ons eerst al een kop koffie aangeboden Super... Vanmiddag bij Megadump Dalen onze spullen gekocht voor de badkamer,wat zijn wij daar Super goed geholpen,omdat het tijd druk is op Zaterdag werd ons eerst al een kop koffie aangeboden Super toch!
We werden er Geweldig geholpen wat goede adviezen geven ze ,en wat denken ze mee,met wat het beste is .

Ontzettend gezellig personeel,
Wij kunnen het iedereen aanbevelen om daar te gaan kijken ,om zelf ook jullie ervaring te kunnen delen ,en net zo tevreden te zijn als wij .

Hartelijk Groet
En nogmaals onze Dank!!👍🏼👍🏼

Egni

Goede, snelle service, mooie producten

Arjan Huizing

Keurige winkel en goede online service

Niels Nijenhuis

Hele goede service!

Pieter

In December een complete badkamer besteld en een afleverdatum in Februari afgesproken zodat zeker was dat alles binnen was. Hierop is ook de installateur ingepland. Rond de afleverdatum was de... In December een complete badkamer besteld en een afleverdatum in Februari afgesproken zodat zeker was dat alles binnen was. Hierop is ook de installateur ingepland. Rond de afleverdatum was de installateur al druk bezig en toen de spullen kwamen bleken de kranen er niet bij te zitten en was het verkeerde meubel verzonden. Installateur maar naar een andere klus en zelf later de kranen opgehaald. Na veel gebel en gemail was eindelijk het juiste badmeubel terecht. Een nieuwe afleverdatum en tijd afgesproken waarop de installateur ging plannen. Kreeg daarna een telefoontje dat de vervoerder het badmeubel niet had meegenomen omdat het nog niet binnen was. Installateur weer afgebeld voor een dag later. Krijg ik een mailtje van de vervoerder dat het meubel pas in de loop van de dag komt. Installateur wederom afgebeld.
Brengt mij uren in rekening…
Verder slechte ervaring met retour brengen van te veel gekochte materialen. Geen contant geld terug maar het zou terug gestort worden. Na 10 dagen nog niets ontvangen en op mail wordt niet gereageerd.
Mijn volgende sanitairproject gaat zeker niet naar Megadump!
Pieter

De Bok

Zeer slecht, verkeerde artikel bezorgd en daarna geen reactie op zowel telefoon als mail na meerdere pogingen