R Weide

Goede prijs en zeer nette afhandeling. Eigen bezorgdag kiezen en wordt dan ook netjes geleverd. Ondanks dat je hier rekening mee houdt was ik net op tijdstip van levering niet thuis. Netjes een... Goede prijs en zeer nette afhandeling. Eigen bezorgdag kiezen en wordt dan ook netjes geleverd. Ondanks dat je hier rekening mee houdt was ik net op tijdstip van levering niet thuis. Netjes een leveringsbon met foto waar de producten zijn afgeleverd. Netjes en stevig verpakt. Al met al zeer positieve ervaring bij onze bestelling!

Nino

Vriendelijk teruggebeld en bestelling uitgezocht.

R.Beishuizen

Komt afspraken betrouwbaar na

Petra

Super snel geleverd

verfurth

Douchekraan

W. Janssens

Uitermate goed. Snelle service duidelijke site.

E.Kuyp

Besteld via internet, levering snel, zoals aangegeven, prachtige douchewand, hij staat al, voor een prima prijs. Helemaal blij mee. Kennissen van ons zijn ook aan het verbouwen, dus gelijk jullie... Besteld via internet, levering snel, zoals aangegeven, prachtige douchewand, hij staat al, voor een prima prijs. Helemaal blij mee. Kennissen van ons zijn ook aan het verbouwen, dus gelijk jullie adres doorgegeven. Goede service, prima kwaliteit en fantastisch lage prijs . Thx Fam.Kuyp

Ellen Berg

De bestelling verliep goed. Echter de bezorging laat te wensen over. Je ontvangt namelijk alleen een mail met daarin de datum dat het bezorgt wordt. Daarin staat vermeld post nl. Verder ontvang je... De bestelling verliep goed. Echter de bezorging laat te wensen over. Je ontvangt namelijk alleen een mail met daarin de datum dat het bezorgt wordt. Daarin staat vermeld post nl. Verder ontvang je niets.

Later blijkt dat het door gls verstuurd wordt. Echter na een aantal keer bellen ontvang je pas een track en trace code en pas op woensdag is het pakket uiteindelijk bezorgt nadat we wel al de twee dagen ervoor er ook voor zijn thuis gebleven.