Megadump Dalen

Megadump Dalen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Megadump Dalen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company629
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Megadump Dalen met 9/10. Gebaseerd op 629 ervaringen.

Goed (8/10)
Score voor Megadump Dalen:4/5
Zou u Megadump Dalen aanbevelen?Ja

Kan niet anders zeggen, dat jullie de zaken goed geregeld hebben..
alles loopt volgens planning, houden zo!.

Theo Torn

Netje,s op tijd bezorgd ,maar de lange douche goot was op de uiteinde ,s van de goot fors ingedeukt ..
ik hoop dit weer recht te kunnen buigen ,deze schade ontstaat door de doos rechtstandig te hard neer te zetten ..
en de maatvoering van het pvc verloopstuk klopt niet bij één douche goot ,veel te ruim dit is niet waterdicht te plakken ..
dus als je mij vraagt ben je tevreden over megadump . dan moet ik zeggen [teleurgesteld ].

Ger

Voor het eerst besteld bij megadump dalen. ik had wasbakken besteld en kranen. 2 uur na mijn bestelling kreeg ik al telefoon dat de wasbakken en kranen niet gelijk konden worden geleverd. of het een probleem was dat de bestelling dan 1 dag later op vrijdag bezorgd zou worden. geen probleem mee. .
bij levering bleek dat ik wastafels had besteld ipv opbouw wasbakken. hierover op zaterdag telefonisch contact gehad. mij werd beloofd dezelfde dag hierover te worden teruggebeld. normaal heb ik dan mijn twijfels, tot mijn verbazing werd ik die zaterdagmiddag teruggebeld met een uitleg hoe een en ander in zijn werk ging met retouren en ruilen. helemaal top. .
9 uit 10 gegeven. er valt altijd iets te verbeteren. de foto's bij de wasbakken zijn identiek. of dit nu wasbakken zijn of opbouwwasbakken. hierdoor werd ik op het verkeerde been gezet. zaak echter door megadump dalen goed opgepakt en afgehandeld.

Zou u Megadump Dalen aanbevelen?Ja

Prima zaak, goede kwaliteit/prijs verhouding.

Jeroen de veen

Er ging een hoop mis met de douchwand die ik had bestel en er zijn een hoop telefoontjes gepleegd. maar nu heb ik de douchwand en hij is perfect en ze hebben 1 held op kantoor en dat is daan en die heeft alles goed geregeld.

J. de Zwart
J. de Zwart
Zou u Megadump Dalen aanbevelen?Ja

Prima wat een service en alles op tijd..
het was geen probleem om de witte drukpaneel te veranderen in een chromen drukpaneel..
goed mail contact.

Hardenberg
Hardenberg
Zou u Megadump Dalen aanbevelen?Ja

Ons urinoir was supervoordelig, mooie kwaliteit en snel geleverd. megadump komt alles wat zij beloven na. zeker aan te bevelen!.

Tom
Prima (7/10)
Tom
Score voor Megadump Dalen:3.5/5
Zou u Megadump Dalen aanbevelen?Ja

Mooie tegels en goed van vorm voor een zeer goede prijs .
netjes voor de deur afgeleverd .
gewoon prima.

Mannes
Mannes
Zou u Megadump Dalen aanbevelen?Ja

Dit bedrijf levert enorm snel en de kwaliteit van de geleverde fonteinset voldeed geheel aan de verwachtigingen.

Goed (8/10)
Score voor Megadump Dalen:4/5
Zou u Megadump Dalen aanbevelen?Ja

Hoewel aanvankelijk een beschadigd douchebak werd geleverd is deze zonder morren direct retour genomen. prima afhandeling.

Bedrijfsinformatie

Sanitairwinkel voor al uw tegels en sanitair

Megadump Dalen; uw sanitairwinkel in Dalen waarbij u niet alleen in onze showroom terecht kunt voor badkamertegels en sanitair, maar ook online! Of het nu om een bubbelbad, douchebak, tegels voor uw badkamer of toilet gaat; hier bent u aan het juiste adres.

Badkamertegels

Wist u dat wij in de omgeving van Dalen een van de meest bekende sanitairwinkels zijn als het gaat om tegels voor uw badkamer? Dat komt omdat wij kwalitatieve tegels voor he
Adres
Lutterveldweg 4