Oldenkamp

Top! We hadden 2 hangtoiletten gekocht die bij ons niet naar wens functioneerden, na wat oplossingen gezocht samen. Uiteindelijk mochten we ze retourneren en anderen uitzoeken! Alles werkt nu naar... Top! We hadden 2 hangtoiletten gekocht die bij ons niet naar wens functioneerden, na wat oplossingen gezocht samen. Uiteindelijk mochten we ze retourneren en anderen uitzoeken! Alles werkt nu naar wens! Bedankt voor de service Megadump!👍

Peter Hoekstra

We hebben een wandtegel besteld via de website. Daar stond bij 'niet goed? geld terug!'

Toen we de tegels thuis hadden en in het echt zagen viel deze toch wat tegen. Na een mailtje met de winkel over retourneren kregen we een mail met de voorwaarden.
Wandtegels kunnen niet retour gestuurd worden vanwege het batchnummer...

Waarom zet je dan op de site 'niet goed? geld terug! ?

Misleidende informatie waar de klant de dupe van is.

Ook na bellen bleef men bij hun standpunt en adviseerde men ons om de tegels via marktplaats te verkopen..

Marianne

Bijzonder dat ik deze vraag krijg, terwijl ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb, dus hoe kan ik dan oordelen?🤔

Peter Kornaat

Top product voor een goede prijs en snelle levering

Bloemers

Prima gegaan,volgens afspraak