Fred Couwenberg

Mooie kwaliteit voor een schappelijke prijs. Zeer snelle levering.

Corine Hof

Top, ik vond het super dat ik gebeld werd een dag voor levering dat de spiegel morgen gebracht zou worden. Het was een hele enthousiaste en vrolijke man die belde, dat heb ik nog nooit meegemaakt en... Top, ik vond het super dat ik gebeld werd een dag voor levering dat de spiegel morgen gebracht zou worden. Het was een hele enthousiaste en vrolijke man die belde, dat heb ik nog nooit meegemaakt en vond het erg prettig.

Arjan Van Oosten

Ben zeer tevreden.
Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Richard

Zeer slecht. Ik zou hier nooit meer kopen. Na montage van een badmeubel bleek er water in te blijven staan. (Commentaar van Megadump was: dat kan gebeuren....) Ook lopen de laden erg slecht. Na een... Zeer slecht. Ik zou hier nooit meer kopen. Na montage van een badmeubel bleek er water in te blijven staan. (Commentaar van Megadump was: dat kan gebeuren....) Ook lopen de laden erg slecht. Na een klacht wilde ze wel een nieuw meubel sturen maar niet de kosten betalen voor de extra montagekosten die ik nu heb. Ik heb een klacht doorgegeven bij het webshop Keurmerk waar ze bij aangesloten zijn. Webshop keurmerk heeft Megadump nu geroyeerd. (staat overigens nog wel op de website). Ze mogen het merk niet meer dragen begreep ik van Keurmerk Webshop. Nu ben ik genoodzaakt naar de geschillencommissie te gaan. Wat ik ook ga doen. Megadump heeft niets meer laten horen. Koop hier alsjeblieft niet. Je krijgt er spijt van.

Sanne de Vries

Wat een slechte service. In december een badkamer en wc inclusief dure kranen bij de megadump in dalen gekocht. Hier ontbrak bij de wand kraan echter een onderdeel en bij het badkraan was de... Wat een slechte service. In december een badkamer en wc inclusief dure kranen bij de megadump in dalen gekocht. Hier ontbrak bij de wand kraan echter een onderdeel en bij het badkraan was de verkeerde kleur slang geleverd. Ben nu als begin december bezig om door voor elkaar te krijgen maar wordt steeds afgewimpeld dat het niet leverbaar is en ze hopen dat het nu eind april geleverd wordt. Deze mail echter al 3x gehad dat het verschoven is. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Sta steeds meer dan een kwartier in de wacht en krijg vervolgens nog geen gehoor. Het lijkt wel als de omzet binnen is (de grote levering) ze aan service om het netjes af te handelen als er dingen ontbreken of verkeerd zijn geen waarde hechten. Vervolgens zit ik 4 maanden na de order nog steeds zonder een complete badkamer. Absoluut daarom geen aanrader.

Willy Hadders

Sorry, maar wij hebben nog niets ontvangen en kunnen het daarom nog niet beoordelen.

particulier

Bestelde een douchekraan op donderdagavond, maar had maandags nog niets ontvangen. Na telefonisch contact werd de order alsnog uitgevoerd, maar het blijft voor mij onduidelijk hoe het nu eigenlijk... Bestelde een douchekraan op donderdagavond, maar had maandags nog niets ontvangen. Na telefonisch contact werd de order alsnog uitgevoerd, maar het blijft voor mij onduidelijk hoe het nu eigenlijk zat. Bij navraag kon hier ook niet direct antwoord op gegeven worden en later die dag kreeg ik een mail dat de order uitgevoerd zou worden. Dinsdags is die inderdaad met Post.nl bezorgd. Maar wat nu als ik niet gebeld had? Overigens werd ik keurig te woord gestaan en eerdere ervaringen met Megadump waren ook altijd positief.

Jacqueline zwakenberg

Qua levering zijn ze super snel. En telefonisch contact met de klantenservice is ook klantvriendelijk.
Echter kreeg ik zonder overleg een andere (goedkopere) designradiator geleverd met de verkeerde aansluiting waardoor ik zelf naar dalen moest rijden om de goede op te halen omdat ik hem anders niet voor zaterdag zou hebben. Helaas heb ik nog geen reactie gehad op mijn mail hierover. Hopelijk komt dat snel.
Verder kwalitatief goede producten voor een zeer aantrekkelijke prijs.

peter stenders

Makkelijke site. Goede prijzen. Ruime keus.