Jmd afbouw

Positief mooie producten voor scherpe prijs

S. Klasens

Heel tevreden. Bad is mooi en van goede kwaliteit. Telefonisch contact verloopt ook netjes. Mail contact mag wel wat sneller gereageerd worden. Verder tevreden, en zeker een aanrader!

Frans

Product niet ontvangen en wordt niet op mail gereageerd

Van Kantoor.nl

Top, keurig op de hoogte gehouden en op tijd.

Esther mooijman

Goed en klantvriendelijk

Margo

Prima site, lange wachttijd aan telefoon. (Tip; zet aub een radiozender aan ipv het vervelende wachtdeuntje). Je wordt netjes te woord gestaan aan de telefoon. Beantwoorden je vraag prima. Kijken... Prima site, lange wachttijd aan telefoon. (Tip; zet aub een radiozender aan ipv het vervelende wachtdeuntje). Je wordt netjes te woord gestaan aan de telefoon. Beantwoorden je vraag prima. Kijken naar alternatief v je als dat nodig is. Een minpuntje is dat ze de levertijd van een product niet altijd up to date hebben, dus dan denk je een product binnen 1 werkdag binnen te hebben en dan is de levertijd opeens 4 tot 6 weken. Maar vervolgens kreeg ik mijn geld snel retour gestort. Als er beloofd wordt teruggebeld te worden, dit ook doen, ondanks de drukte in de winkel zelf.

Margo

Prima site, lange wachttijd aan telefoon.

Wilma Nab

Perfect!

Boersma

Zeer slecht. Bij aankoop is men super vriendelijk totdat ze moeten leveren. Complete badkamer gekocht maar alles kwam in delen binnen via verschillende postorder bedrijven en het kwam ook niet... Zeer slecht. Bij aankoop is men super vriendelijk totdat ze moeten leveren. Complete badkamer gekocht maar alles kwam in delen binnen via verschillende postorder bedrijven en het kwam ook niet binnen op de afgesproken data. Wij moesten er constant achteraan bellen. Het blad van badkamermeubel was ook nog eens beschadigd geleverd. Een beetje service verlenen of meedenken met een oplossing dat kent megadump dalen niet. Ze zijn ook super arrogant. Nee, ik koop hier nooit meer wat en kan het een ander alleen maar afraden.