Carolien Kreijkes

Wij zijn super tevreden over de service , wij hadden een spontane barst in onze toiletbril en hebben hierover een mail gestuurd en direct werd er gereageerd dat ze een oplossing zouden zoeken en... Wij zijn super tevreden over de service , wij hadden een spontane barst in onze toiletbril en hebben hierover een mail gestuurd en direct werd er gereageerd dat ze een oplossing zouden zoeken en alles is super snel en goed opgelost. Dit is nog eens service

Herrewijnen

Heb produkt nog niet ontvangen dus kan het niet beoordelen

Jeroen Vos

Beste, meneer, mevrouw, op 8 februari heb ik een kraan besteld en deze heb ik helaas nog niet ontvangen. Het stond vermeld in het factuur, echter omdat ik gekozen heb op achteraf te betalen, zodat... Beste, meneer, mevrouw, op 8 februari heb ik een kraan besteld en deze heb ik helaas nog niet ontvangen. Het stond vermeld in het factuur, echter omdat ik gekozen heb op achteraf te betalen, zodat ik kan controleren of de kraan past. ik heb al de betalingslink ontvangen en is 14 dagen geldig, waarvan nu al 7 dagen zijn verstreken zonder dat ik het product heb ontvangen. Dit vind ik jammer. Dit is het enige waarop ik jullie service kan beoordelen. Websit is overzichtelijk en vriendelijk in gebruik. Groet, jeroen

Lakike vastgoed bv

Cees de Vries

Super, snelle levering en top prijs zelfs in de COVID-19 periode

prive

Klantvriendelijk en meedenkend met de klant

R.Vavier

Ruim assortiment, overzichtelijk. goede prijzen.

A Kikkert

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

peter

Super.. telefonische goed te woord gestaan, waardoor de koop bij megadump de doorslag gaf. kan sanitair winkel nog iets van leren.