Henk

Matige communicatie en heel lang gewacht op het product, terwijl er al betaald was. Rommelige afhandeling. Gelukkig heb ik het product nu binnen. Bij het product zat geen montage handleiding en dus... Matige communicatie en heel lang gewacht op het product, terwijl er al betaald was. Rommelige afhandeling. Gelukkig heb ik het product nu binnen. Bij het product zat geen montage handleiding en dus maar gegokt hoe op te hangen.

JHS

Breed assortiment tegen betaalbare prijs.

P.j. Laanstra

Mega dump dalen

Mooie spullen, maar als het er op aan komt van kappot spul! Dan is het je eigen schuld! Bij levering adviseer ik iedereen alles open te trekken ook al ben je het nog niet nodig trek alles open, want... Mooie spullen, maar als het er op aan komt van kappot spul! Dan is het je eigen schuld! Bij levering adviseer ik iedereen alles open te trekken ook al ben je het nog niet nodig trek alles open, want als er iets kappot is kun je gelijk melden!
Ook als goed verpakt zit! Niet denken laat zitten want zo krijgt het geen schade!
Want als het er onder kappot is dan krijg je niks vergoed van hun!
Op pallet , plastic er goed om heen en we krijgen er niks van weer omdat we niet op tijd gemeld hebben dat er schade is!
Ik ook het door het plastic heen niet zien!
Maar ze laten je koud !

Reactie Megadump Dalen:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Wij verwachten inderdaad dat artikelen binnen 8 tot maximaal 14 dagen gecontroleerd en aangemeld worden als beschadigd geleverd wanneer dit het geval is. Niet pas nadat het meubel is gemonteerd en het blad schijnbaar al op het meubel ligt/heeft gelegen. Want waarom je een blad dat compleet doormidden is nog op een gemonteerde onderkast legt blijft natuurlijk een raadsel.

L.Jonkers

Mooi ontvangst in Dalen en we hebben goede adviezen gekregen van Andre.

jarna

Goede hulp en advies gehad en snelle levering

R Weide

Goede prijs en zeer nette afhandeling. Eigen bezorgdag kiezen en wordt dan ook netjes geleverd. Ondanks dat je hier rekening mee houdt was ik net op tijdstip van levering niet thuis. Netjes een... Goede prijs en zeer nette afhandeling. Eigen bezorgdag kiezen en wordt dan ook netjes geleverd. Ondanks dat je hier rekening mee houdt was ik net op tijdstip van levering niet thuis. Netjes een leveringsbon met foto waar de producten zijn afgeleverd. Netjes en stevig verpakt. Al met al zeer positieve ervaring bij onze bestelling!