Robbert de Vries

Zoals het hoort, sociaal en super service.
Complete badkamer gekocht, waarna ik 3 dingen over had.
Radiator kon retour,
voorraad tegels met het zelfde kleurnummer konden retour. Zoals het hoort, sociaal en super service.
Complete badkamer gekocht, waarna ik 3 dingen over had.
Radiator kon retour,
voorraad tegels met het zelfde kleurnummer konden retour.
Nu heb ik een pakje tegels over wat ik zelf heb uitgerekend wat niet retour kon omdat het een bestel tegel was. Logisch natuurlijk.
Ps. Resultaat van de badkamer is geweldig.

Danny Muijs

Staat levertijd van 1 dag en dat blijkt ruim 4 weken

Marco Heppen

Niet goed. Verkeerde levering en nog niet opgelost

K

Eerste ervaring was mwa, maar Muriel heeft dit helemaal goed gemaakt!

Kimberley Lommert

Niks op aan te merken

René de Soeten

Men leverde snel maar naar nu blijkt een artikel waarvan de leverancier aangeeft dat het niet gunmetal maar zwart is. Daarmee verkeerd artikel. Toen ik vandaag hierover belde werd mij aangegeven dat... Men leverde snel maar naar nu blijkt een artikel waarvan de leverancier aangeeft dat het niet gunmetal maar zwart is. Daarmee verkeerd artikel. Toen ik vandaag hierover belde werd mij aangegeven dat ik de 2 strips die nog niet aangesneden waren terug kon brengen naar Dalen. Dat zou voor mij 112 km enkele reis zijn en 3 uur reistijd. Het verlies van € 133 (waarvan 2 vd 3 strips excl verzendkosten dan vergoed zouden worden) weegt niet op tegen het gedoe waar ik geen tijd voor heb. Daarmee ben ik teleurgesteld in Megadump en zal deze dus ook niet aan anderen aanbevelen.

Anders

Geweldig goed

Willem

Ik had een beschadigde tegel op mijn vloer.
Van de week bij wezen kijken of ik nog zo'n tegel zou kunnen kopen.
En ja hoor Mega Dump had nog een restant partij.
Gevraagd of ik 1...
Ik had een beschadigde tegel op mijn vloer.
Van de week bij wezen kijken of ik nog zo'n tegel zou kunnen kopen.
En ja hoor Mega Dump had nog een restant partij.
Gevraagd of ik 1 tegel kon kopen, dat was geen probleem en de prijs, goedkoper zal ik nooit ergens een tegel kunnen kopen.
Geweldige service, reuze bedankt.

Wiedenhoff

Prima. Iets besteld dat bij een ander bedrijf na 6 weken jog steeds niet geleverd was. Bij Megadump Dalen had ik het de volgende dag binnen!