Wesley & Joy

Gister 23-08 bij megadump geweest omdat in ons nieuwe huis wat dingen vervangen moesten worden werden super leuk geholpen door Dhr. Olie & Dhr. Callenbach en zijn zeer goed geslaagd wij raden het... Gister 23-08 bij megadump geweest omdat in ons nieuwe huis wat dingen vervangen moesten worden werden super leuk geholpen door Dhr. Olie & Dhr. Callenbach en zijn zeer goed geslaagd wij raden het iedereen aan eens een kijkje te gaan nemen ga zo door mannen

Megadump Wormer

Wij hebben een zèèr goede ervaring met Megadump!
Na bijna 2 jaar hadden wij problemen met onze badkamerspiegel.
Èèn telefoontje was voldoende om dit te melden en heeft Megadump meteen...
Wij hebben een zèèr goede ervaring met Megadump!
Na bijna 2 jaar hadden wij problemen met onze badkamerspiegel.
Èèn telefoontje was voldoende om dit te melden en heeft Megadump meteen contact opgenomen met de leverancier.
Wij werden steeds keurig geïnformeerd en de spiegel is door het bedrijf vervangen.
Kortom, wat ons betreft is dit bedrijf een aanrader omdat zij niet alleen verkopen maar daadwerkelijk ook zeer goede service verlenen!

Nijenhuis

Gerommel met afleveringen.Bestelling niet compleet,wasbak gebroken bij levering. Verlichting wordt na gestuurd met de post ,leveler niet bij de levering aanwezig enz. En maar bellen...... Gerommel met afleveringen.Bestelling niet compleet,wasbak gebroken bij levering. Verlichting wordt na gestuurd met de post ,leveler niet bij de levering aanwezig enz. En maar bellen... ergerlijk!!

J Gomes

Bedrijf komt niet na wat ze aanbieden op de website

Marianne

Bestelling wordt niet afgeleverd zoals omschreven op de website. Klantenservice is variërend, de één reageert netjes, de ander geeft je een de indruk dat je dom bent. Volgens megadump bestaat het... Bestelling wordt niet afgeleverd zoals omschreven op de website. Klantenservice is variërend, de één reageert netjes, de ander geeft je een de indruk dat je dom bent. Volgens megadump bestaat het onderdeel niet (terwijl andere Megadump-collega's het onderdeel zelfs op de website heeft staan). De website wordt niet aangepast na mijn melding, dus voor de volgende klant net zo onduidelijk.

Stoffels

Giede ervaring

Ria

Wij zijn enorm goed geholpen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel (een zeldzaamheid tegenwoordig). Echte vakmensen. En betaalbare prijzen.