Sjors

Niets op aan te merken. Zoals het hoort te zijn.

Thomas

Erg tevreden goede communicatie en verstand van producten

Thea

Goede service, goed contact betreffende bestelling en levering

Jan

Verpakkingen!! en maat afwijking ( scheef)

Isaac

Zeer goede ervaring

Eric Damhuis

Heel goed..

Gerard & Bouwdewijn

Onze ervaring met megadump is zeer goed en in de toekomst zullen wij zeker terug gaan naar de mannen ze hebben verstand van de producten en niks is te gek ze weten met alles raad en hebben een ruim... Onze ervaring met megadump is zeer goed en in de toekomst zullen wij zeker terug gaan naar de mannen ze hebben verstand van de producten en niks is te gek ze weten met alles raad en hebben een ruim assortiment voor elke style hebben we wel iets zeker de moeite eens een kijkje te nemen

fabiola

TOP!!! Wij zijn erg goed geholpen en zeer goed geslaagd

Dirk

Wij zijn een aantal weken geleden bij megadump wormer terecht gekomen op advies van onze aannemer bouwbedrijf SMIT het enige dat ik hierover kan zeggen is een goeie keuze en zijn blij dat we langs... Wij zijn een aantal weken geleden bij megadump wormer terecht gekomen op advies van onze aannemer bouwbedrijf SMIT het enige dat ik hierover kan zeggen is een goeie keuze en zijn blij dat we langs zijn geweest

Arnold

Mensen met het hart op de juiste plek. Zeikerds houd je toch. Alles netjes geregeld. En ach…gaat er iets mis dan is het lijntje kort en trekken ze het binnen no-time weer recht. Ga zo door! Groetjes... Mensen met het hart op de juiste plek. Zeikerds houd je toch. Alles netjes geregeld. En ach…gaat er iets mis dan is het lijntje kort en trekken ze het binnen no-time weer recht. Ga zo door! Groetjes Arnold en Erica