Zijp

Douchewand besteld

wilma en albert

Mijn ervaring met megadump was zeer aangenaam zeer veel keuze en goede prijs kwaliteit

Frits

Prima collectie snelle levering

Postema

Zeer goede ervaring met dit bedrijf uitstekend geholpen aardige mannen

Christel van Dijkhuijsen

Service waar je blij van wordt. 3 jaar geleden toilet gekocht. Deksel ging stuk. In de winkel direct een nieuwe meegekregen ( niet voor hoeven betalen) nou jongens. Dit heb ik werkelijk nog nooit... Service waar je blij van wordt. 3 jaar geleden toilet gekocht. Deksel ging stuk. In de winkel direct een nieuwe meegekregen ( niet voor hoeven betalen) nou jongens. Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt. Thnx!!

Luna & Stephan

Mijn ervaring met ( Megadump Wormer ) is super goed wij zijn ruim 9 weken terug op aanraden van onze aannemer die goede ervaring heeft met deze winkel een keer langs gegaan en kan alleen maar zeggen... Mijn ervaring met ( Megadump Wormer ) is super goed wij zijn ruim 9 weken terug op aanraden van onze aannemer die goede ervaring heeft met deze winkel een keer langs gegaan en kan alleen maar zeggen wat een top winkel is alleen zonde van de naam die doet geen eer aan de ervaring is die je daar binnen krijgt super mooie spullen voor een goede prijs en super leuke gasten die daar werken met stuk voor stuk verstand van zaken wij zijn zeer tevreden

Piet En Laura

Wij zijn afgelopen weekend voor onze badkamer naar de showroom geweest en hebben onze ogen uitgekeken zoveel mooie spullen en zeer goed geprijsd we hebben onze badkamer samengesteld en gelijk in... Wij zijn afgelopen weekend voor onze badkamer naar de showroom geweest en hebben onze ogen uitgekeken zoveel mooie spullen en zeer goed geprijsd we hebben onze badkamer samengesteld en gelijk in bestelling gezet we werden super goed en leuk geholpen het was een zeer aangename sfeer en lekkere koffie zeker de moeite waard eens te gaan kijken ( Ga zo door mannen )

Jeroen Joustra

Heel prettig te woord gestaan door Patrick Olie. Ik gaf aan dat snelle levering zeer op prijs gesteld zou worden en daar heeft hij werk van gemaakt. Goede service, dank!

Fam: Boot

Stuk voor stuk TOPPERS