corrie

Snel,heel goed ingepakt en snel geleverd.

Bep Kalmeijer

Product naar verwachting. Werd geleverd via derden, maar de aflevering ging niet van zelf. Dinsdag leveren werd uiteindelijk na veel telefoontjes en dreigen woensdagavond. De ingeschakelde koerier... Product naar verwachting. Werd geleverd via derden, maar de aflevering ging niet van zelf. Dinsdag leveren werd uiteindelijk na veel telefoontjes en dreigen woensdagavond. De ingeschakelde koerier ATS bleek niet betrouwbaar en moest zelf het artikel uit de vrachtwagen halen. De chauffeur was daar niet toe instaat.

Daniel van Seventer

Werd niet afgeleverd aan deur .Ben invalide, moest de huismeester bellen om het scherm naar boven te brengen. De levering was snel, maar de bezorging waardeloos.

Engelen

Ik wordt altijd heel fijn geholpen. Zelfs wanneer er zich een minimale fout bevind op het product. Zeker aan te raden!

Antoine

Uitgebreide keuze en meerdere afhaalpunten

Megadump

Kreeg een kapotte kraan toegestuurd

D. de Gooijer

Uitstekend

Loek

Slecht. Levering was laat en daarna niet op de afgesproken dag. Daarnaast zat er een fout in het product.

A

Het zou binnen twee dagen geleverd moeten worden. En nu is de tweede week voorbij en heb ik mijn zending niet ontvangen

jan valkenborg

Komt afspraken voor het leveren