Jan

Nadat aanvankelijk iets een paar keer goed mis ging is het uiteindelijk netjes opgelost.

Snelle reactie met goede oplossing na een klacht.

Mulder

Slecht 3 weken geleden iets besteld ..netjes betaald konden ze mij betaling niet vinden . Uiteindelijk zou ik het geleverd krijgen. Weer afgezegd nou zou hij morgen de 10e komen en nog steeds geen... Slecht 3 weken geleden iets besteld ..netjes betaald konden ze mij betaling niet vinden . Uiteindelijk zou ik het geleverd krijgen. Weer afgezegd nou zou hij morgen de 10e komen en nog steeds geen bericht of het morgen komt. Alsnog netjes opgelost

B Snijders-Hendrikx

Tot nu toe goed

Service

Gio

Mooie produkten voor weinig

Drukplaat van de wc paste niet maar door een oplossing te zoeken, kregen we een nieuwe drukplaat opgestuurd en paste wel!

Jeroen

Bestelde artikel werd keurig bezorgd binnen de aangegeven levertijd, tegen een scherpe prijs en zonder bezorgkosten

Geen bezorgkosten

van Erp

Ik weet het niet daar bij dit bedrijf de diverse processen langs elkaar lopen en niet op elkaar zijn afgestemd. Product gekocht, vervolgens mail dat product niet op voorraad is, vervolgens mail om... Ik weet het niet daar bij dit bedrijf de diverse processen langs elkaar lopen en niet op elkaar zijn afgestemd. Product gekocht, vervolgens mail dat product niet op voorraad is, vervolgens mail om voor datum te betalen via Afterpay terwijl product dan nog niet is geleverd. Vervolgens beoordeling over bedrijf terwijl er nog steeds geen product is geleverd.

Prijs. Er wordt in ieder geval antwoord gegeven op vragen alhoewel het daarna nog steeds niet goed verloopt

Vink

Goede service

En vriendelijk

John Smetsers

Fijn bedrijf om mee te werken

Hulpvaardig
Meedenkend
Goede klantenservice

JWG

In de winkel op weg geholpen met online bestellen. Dat verliep verder soepel. Ook op-zicht-artikelen retour is goed geregeld.

Behulpzaam personeel. Snelle levering.

Ze doen wat ze moeten doen keurig netjes

Ze snelle levering