WIS - Welding Industrial Services BV

Super Service!!! We hadden een probleem met een meetinstrument, dat we een aantal jaren geleden hadden gekocht. Michel heeft dit voor ons perfect opgelost.

Eddy Beumer

Ik had een vraag over een bepaalde meting en direct antwoord gekregen.
Dus hier een zeer tevreden klant !!

buko infrasupport md

Ik had wat vragen over wat instellingen en binnen het uur duidelijke uitleg en advies gehad

Jelle

Ik heb een Fluke 1664FC SCH gekocht samen met software. Er stond een foto van een Fluke T6-1000 bij. Ik dacht toen ik die had besteld dat die er bij zou zitten omdat er in de titel SCH stond. En... Ik heb een Fluke 1664FC SCH gekocht samen met software. Er stond een foto van een Fluke T6-1000 bij. Ik dacht toen ik die had besteld dat die er bij zou zitten omdat er in de titel SCH stond. En dacht dat SCH stond voor een pakket waar de Fluke 1664FC en de Fluke T6-1000 in zitten, maar dat bleek niet het geval. Dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice en die hebben mij super geholpen, want ik kreeg hem later toch nog opgestuurd door de verwarring! Wat een TOP bedrijf!

Matt

Apparatentester besteld goed advies snelle levering

Michel

Goede Service!!!

Ralph Aalders - Geonius

Goede service en klantgericht!

Yasbouw BV

Goed & kundig geholpen op het moment dat ik met mijn handen in mijn haar zat. Top geregeld!!

Henk mg electro

Goed en kundig geholpen en klantvriendelijk bovendien